1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Kolding

Kolding Kommune - BFF - Bredgade

Personalekonsulent til Koncernøkonomi

Fuldtid

Permanent

Bredgade 1, 6000 Kolding, Danmark

SE PÅ KORT
Kolding kommune
ID: 2854320
|
Indrykket for 2 dage siden

Arbejdssted: Koncernøkonomi, Løn og Personale, Bredgade 1, 2. sal, 6000 Kolding

Arbejdstid: 37 timer ugentligt

Ansættelsestidspunkt: Forventet opstart 1. maj 2025 eller hurtigst muligt

Hvad kan vi tilbyde:

Har du erfaring med løn- og personaleforhold, og trives du med at rådgive ledere i komplekse problemstillinger? Er du analytisk og har en struktureret tilgang til opgaverne? Så er du måske vores nye løn- og personalekonsulent.

Funktionen som personalekonsulent er for nylig blevet flyttet fra decentralt niveau til at være en del af Løn og Personale under Koncernøkonomi. Vi søger en dygtig og engageret medarbejder, der vil være en central ressource i håndteringen af løn- og personalemæssige forhold på tværs af organisationen.

Funktioner:

Dine opgaver vil blandt andet være at:

  • Rådgive ledere om løn- og personalemæssige forhold
  • Vejlede ledere i forbindelse med nyansættelser, herunder opslag af stillinger
  • Udarbejde og kvalificere lønaftaler, herunder lokal- og forhåndsaftaler
  • Være en central part i de årlige lønforhandlinger, herunder beregning af lønpuljer og bistå ledere i forhandlingsprocessen
  • Involvering ved større afskedsprocesser og omplaceringer i kommunen
  • Sikre overholdelse af gældende overenskomster og lovgivning
  • Bidrage til udvikling af interne processer og politikker på løn- og personaleområdet

Kvalifikationer:

Vi forestiller os, at du:

  • Har relevant uddannelse inden for kontor- og administration
  • Har en analytisk og struktureret tilgang
  • Du trives i en travl hverdag, og kan bevare overblikket
  • Trives med at du aldrig efterlader et tomt bord når dagen er omme.
  • Er serviceorienteret og kan kommunikere komplekse emner på en forståelig måde
  • Trives i en dynamisk organisation, hvor samarbejde og udvikling er i fokus

Hvem er vi?

Vi tilbyder:

  • En afdeling med 22 dygtige og engagerede kollegaer der arbejder med løn- og personaleforhold
  • Et job med en central og vigtig rolle i organisationen
  • Mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for løn- og personalerådgivning
  • En arbejdsplads med fokus på samarbejde, vidensdeling og et godt arbejdsmiljø

Om By og Fællesforvaltningen
I By- og Fællesforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.

Om Kolding Kommune
By- og Fællesforvaltningen er én af fire forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen ”Kolding – sammen designer vi livet” og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.

Løn: Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen vil blive fastlagt efter principperne om lokal løndannelse i henhold til stillingens funktioner og ansøgers kvalifikationer.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Afdelingsleder Maria Qvist Haugstrup på tlf. 21163825.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningen skal vedlægges relevante uddannelsesbeviser. Ansøgningen skal vedlægges dokumentation for relevant erfaring

Ansøgningsfrist: Ansøgningsfrist er 3. marts 2025.
Hvis du udvælges til samtale vil du modtage en indkaldelse til samtale i din digitale postkasse senest 10. marts 2025

Ansættelsessamtaler: Det forventes at vi afholder samtaler i uge 12

Alle stillinger er fuldtidsstillinger medmindre andet er angivet. Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. 

Overvejer du at flytte til Kolding? Læs mere om mulighederne for at bo og leve i Kolding på www.komtilkolding.dk

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Personalekonsulent
Kolding
Personalekonsulent
Syddanmark
Løn- og personalekonsulent
Kolding
Løn- og personalekonsulent
Syddanmark

Andre job der minder om dette

    Bixter.dk ApS

    Administrativ- og Kundeservicemanager til Bixter.dk ApS

    Fuldtid

    Essen 41, 6000 Kolding C, Danmark

    Indrykket for 4 dage siden

    Fuldtid

    Gejlhavegård 31, 6000 Kolding, Danmark

    Indrykket for 4 dage siden

    Deltid

    Gejlhavegård 31, 6000 Kolding, Danmark

    Indrykket for 5 dage siden

    Deltid

    Skamlingvejen 32, 6000 Kolding, Danmark

    Indrykket for 2 dage siden

    Er du en detaljeorienteret og systematisk person, der trives i en administrativ stilling med højt serviceniveau? Brænder du for at understøtte elever og undervisere i et dynamisk uddannelsesmiljø? Så ... Læs mere
    International Business College IBC
Søg efter andre job