Teknisk servicemedarbejder søges til Hjælpemiddeldepotet ved Sønderborg Kommune
Vi søger en teknisk servicemedarbejder, der trives i en travl, alsidig og fysisk aktiv arbejdsdag, hvor opgaveporteføljen kan være bred og uforudsigelig. Vi tænker du møder ind med et glimt i øjet, og tager ejerskab i det at servicere kommunes borgere på et højt professionelt niveau. Du er holdspiller, er god til IT, og har forståelse for at være en vigtig brik i en stor organisation.
Dine primære opgaver vil bestå af:
Vi tilbyder:
Vi forventer at du:
Om Hjælpemiddeldepotet:
Hjælpemiddeldepotet er en del af Drift og Beredskab Sønderborg, der er beliggende på Ingolf Nielsens vej 21 i Sønderborg.
Der er 15 medarbejder ansat, som arbejder med at levere hjælpemidler ud til borgerne i Sønderborg Kommune.
Arbejdstiden er:
Man – tors : 0800 – 1530
Fre : 0800 – 1500
Praktiske oplysninger:
Ansøgningsfristen er mandag den 26. august 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 28. august 2024.
Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn er i henhold til aftale mellem den faglige organisation (FOA) og Sønderborg Kommune. Kvalifikationer og erfaring honoreres.
Ønskes yderligere oplysninger, kan du kontakte driftsleder Søren Ege Nielsen på
tlf.: 27 90 56 75 eller mail: [email protected]
Vi glæder os til at høre fra dig
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir