Er du serviceminded og kan sende smil igennem telefonen? Er du god til at arbejde struktureret? Og har du gode samarbejdsevner?
Så er det netop dig, vi leder efter.
Om Center for FamilierCenter for Familier er en af Aabenraa Kommunes institutioner på Børn og Familie området. Center for Familier varetager mange indsatser – herunder f.eks. praktisk pædagogisk støtte, familiebehandling ambulant og i døgntilbud, anbringelse i plejefamilier og på børne- og ungehjem samt støtteophold i dag og døgntilbud. Alle indsatser har til formål at bringe børnene og deres familier i udvikling, mod det gode almene liv.
I Center for Familier er vi ca. 130 medarbejdere, heraf en institutionsleder og seks afdelingsledere, der hver har en afdeling med flere mindre enheder.
Om jobbetDu bliver en del af vores administrative team, der består af tre administrative medarbejdere fordelt på forskellige matrikler; hver med tilknytning til to afdelinger i Center for Familier.
Opgaverne i det administrative team er mangeartede og strækker sig over alt fra betaling af fakturaer, økonomi, løn, ansættelser og forefaldende sekretæropgaver. Derfor vil kendskab til Silkeborg Data, Prisme365, Acadre og Microsoft Office vægte meget højt.
I funktionen ligger yderligere arbejdet med Center for Familiers hjemmeside, hvilket gør, at et kendskab til systemet Umbraco vil være en styrke.
Vi tilbyder - Gode muligheder for personlig udvikling, herunder relevante kurser inden for rammerne af Center for Familiers arbejdsområder
- Et team af dygtige administrative kollegaer med lignende arbejdsfunktioner, der gør, at der er hjælp at hente tæt på
- En tværfaglig kollegaskare, hvor vi værdsætter samarbejdskompetencer, og hvor børnene og familierne er i centrum
- Alsidige arbejdsopgaver
- En rummelig arbejdsplads hvor der er plads til forskelligheder
- En humørfyldt arbejdsplads med livlige kolleger, der vægter at lytte og samarbejde med familierne
Om digVi forventer, at du
- har en relevant kontoruddannelse. Vi lægger stor vægt på, at du har kendskab til Silkeborg Data, Prisme365, Acadre og Microsoft Office. Kendskab til Umbraco vil være en styrke
- er serviceminded og kan sende smil igennem telefonen
- har respekt for børnene og familierne
- kan arbejde struktureret og selvstændigt
- er god til at prioritere arbejdsopgaver
- er omstillingsparat
- har gode samarbejdsevner; også tværfagligt
Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er efter overenskomsten med HK. Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest, og at ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Ansættelse pr. 1. august 2024.
Yderligere oplysningerHvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte institutionsleder Tina Mechlenborg van Ewijk på telefon nr. 7376 8715 i tidsrummet kl. 8 til 16.
AnsøgningSend din ansøgning via linket senest den 3. juni 2024.
Ansættelsessamtaler bliver gennemført den 11. juni 2024.
I
Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til
dig - og dem der eventuelt flytter med.