Har du lyst til at arbejde med rengøring og rengøringskontrol i Egedal Kommune? Trives du med en alsidig hverdag, og kan du lide at have en bred kontaktflade med blandt andre brugere og leverandører? Så er du måske vores nye kollega.
Hvem er vi?
I Ejendom og Byggeri er vi 3 afdelinger, hvor vores rengøringsteam er placeret i den afdeling, som hedder Ejendomsjura og administration. Udover rengøringsteamet, består Ejendomsjura og administration af et forsikringsteam, et risikostyringsteam og flere administrative medarbejdere, som gennem tæt samarbejde og tværgående koordinering sikrer, at Egedal kommune har nogle sikre, rene og funktionelle bygninger, til glæde for kommunens mange borgere. Ejendom og byggeri består desuden af afdelingerne Bygningsdrift og Rådhusservice samt Byg og Energi.
Til rengøringsteamet søger vi en energisk og effektiv rengøringscontroller med et stort servicegen og et godt overblik. Du vil være med til at sikre overholdelsen af kommunens serviceaftaler inden for vinduespolering, måtteservice og rengøringsområdet. I det daglige arbejder du selvstændigt og tilbringer store dele af din tid ude på kommunens lokationer. Her skal du gennemføre både stikprøvekontroller for delaftalerne på mellem 100-120 lokationer på egen hånd, samt fælleskontroller med stedernes daglige rengøringsansvarlige.
Dine kommende opgaver
Vi forestiller os, at du
Vi tilbyder
Derfor skal du vælge os
Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med din nærmeste kollega, Fagkoordinatoren i rengøringsteamet, som vil supervisere dig og som har det overordnede driftsansvar for samtlige 120 lokationer og kontraktstyringen.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er fuld tid og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation. Du får arbejdsplads på vores flotte, velfungerende og moderne rådhus i kort gåafstand fra Egedal Station, hvorfra der kører S-tog hvert 10. minut i myldretiden.
Derudover tilbyder vi god kantineordning, træningsfaciliteter og meget mere. Se mere på www.egedalkommune.dk
Ansøgning og yderligere oplysninger
Hvis du synes stillingen lyder spændende og du er klar på nye udfordringer, skal vi modtage din ansøgning samt relevante uddannelsespapir/beviser senest tirsdag d. 28. maj 2024.
Vi forventer at afholde 1. og 2. ansættelsessamtaler i uge 22 til uge 25.
Har du spørgsmål til stillingen eller vil høre nærmere om arbejdsdagen hos Ejendom og byggeri, er du velkommen til at ringe til Fagkoordinator Ole Trøst tlf. 2059 9546 eller Afdelingsleder Martin Tilsted på tlf. 7259 7013.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir