Har du kendskab til KMD Nexus eller erfaring fra andre kommunale eller regionale fagsystemer?
Er du god til at stille nysgerrige spørgsmål og afdække tekniske problemstillinger? Har du erfaring med eller lyst til at arbejde med data? Og er du god til at skabe relationer? Så er du måske vores nye systemadministrator.
Sammen med 2 andre systemadministratorer vil du være ansvarlig for den daglige drift af Nexus som benyttes af en bred vifte af leverandører og faggrupper på både social- ældre og sundhedsområdet. Du vil især være koblet på ældre- og sundhedsområdet, hvor brugerne er plejecentre (private og kommunale), et friplejehjem, private leverandører af hjemmepleje, den kommunale hjemmepleje og sygepleje, træning, rehabilitering og myndighedsområdet.
Vi har implementeret Nexus Standard på de fleste områder og forventer at have Nexus Standard fuldt implementeret i 2024. Du og dine to nærmeste kolleger har en særlig opgave ift. at fastholde fokus på Nexus Standard.
Det tilbyder vi dig
Hos os får du stor fleksibilitet i dit arbejdsliv. Vi lægger vægt på work-life balancen, og er bevidste om, at der indimellem kan være pres på opgaverne. Der vil være opgaver som skal håndteres nu og her, opgaver, der kræver at du fordyber dig og opgaver hvor du skal være undersøgende og nysgerrig på at forstå et problem og finde en god løsning i tæt samarbejde med andre. Du kan arbejde på kontoret eller hjemmefra. Du vil også have arbejdsopgaver, som gør, at du skal mødes med kolleger på et plejecenter eller i hjemmeplejen, ligesom du skal forvente at have møder på Rådhuset i Helsinge.
Du bliver en del af Team Kvalitet, Udvikling og Kontraktstyring og får 11 kolleger som alle er højt engagerede med en høj faglig profil indenfor en bred vifte af områder. Alle har et bredt samarbejde ud i hele organisationen og understøtter centeret med faglige udviklingsprojekter, kvalitetsopfølgning, administrative funktioner og politisk og juridisk betjening og kontraktstyring. Du kan derfor altid finde en kompetent kollega at sparre med. Vi har en uhøjtidelig omgangstone og et godt og uformelt arbejdsmiljø.
Vi tror på, at det faglige engagement hos ledere og medarbejdere påvirkes positivt, når medarbejdere og ledere har stort handlerum. Du bliver vist tillid og får ansvar. Du får en lyttende ledelse som er optaget af at understøtte dialog og samarbejde i centeret.
Arbejdsopgaver og ansvarsområder ift. Nexus
- Opdatering og vedligeholdelse af brugergrænseflader i Nexus jf. en standard opsætning, så de er brugervenlige og understøtter dokumentation.
- Sikre understøttelse af data flow til eksterne systemer, samt opfylde gældende lovkrav, herunder teknisk validering.
- Indberette fejl i Nexus til KMD, så de kan rettes hurtigst muligt.
- Søge support fra KMD´s ServiceDesk ved behov.
- Oprettelse og nedlæggelse af leverandører i tæt samarbejde med IT
- Oprettelse og opdatering af indsatskatalog herunder nye indsatser ved behov
- Bidrage med systemteknisk viden ved behov i forbindelse med udviklingstiltag og datatræk.
- Oprydning i Nexus
- Deltage i Erfa-møde og erfagrupper under KMD
- Yde systemunderstøttelse til forskellige projekter, der involverer Nexus, som fx, Sundhedsjournalen, Samlet patientoverblik, SAPA, FMK og SOR
- Koordinere med øvrige centre ved implementering af Nexus projekter der involverer andre systemer.
Arbejdsopgaver og ansvarsområder ift. superbrugere
- Varetage Nexus support og vejledning til alle brugeradministratorer, superbrugere og brugere. Support foregår på mail og telefon.
- Formidle nye funktionaliteter og ændringer i Nexus til superbrugere, der er ansvarlige for at udbrede informationen til andre brugere.
- Udarbejde vejledninger til Nexus efter behov hvis nye funktionaliteter ikke er intuitive for brugerne.
- Understøtte superbruger- og dokumentationsfora
- Undervisning af superbrugere i Nexus, hvis nye funktionaliteter kræver dette.
Om dig
Vi lægger vægt på, at:
- Du har indgående kendskab til omsorgssystemer og gerne Nexus.
- Har god forståelse af IT og gerne erfaring fra arbejde med IT-opsætninger samt forståelse for systemintegrationer.
- Har lyst og evner til at samarbejde med mange forskellige faggrupper
Som person skal du kunne samarbejde på tværs af faggrupper og enheder og på tværs af kommunen. Du skal have blik for forskellige samarbejdspartneres perspektiver og så må du gerne turde udfordre vante arbejdsgange og processer.
Center for Sundhed og Omsorg
Center for Sundhed og Omsorg varetager udvikling og drift af kommunale og private plejecentre, rehabiliteringstilbud efter udskrivelse, hjemme- og sygepleje, genoptræning, demenstilbud, myndighedsopgaven, hvor vi træffer afgørelse om hjælp til borgerne, kommunens sundhedspolitik og sundhedsaftale og meget mere.
Din arbejdsadresse vil være på Østergade 62, 3200 Helsinge, hvor lokalbanen fra Hillerød stopper tæt på.
Tiltrædelse forventes 1. oktober 2024.
Yderligere oplysninger
Du er meget velkommen til at kontakte systemadministrator Lise Marie Egesholm Olsen på mobil 72 49 74 49 eller teamleder Jeanette Nygård Madsen på mobil 72 49 74 37, hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftaler.
Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgningsfristen er mandag den 12. august 2024. Første samtale afholdes tirsdag den 20. august samt torsdag den 22. august 2024. 2 runde samtale er mandag den 26. august 2024.
Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.
Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetAlle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.
Ansøgningsfrist: 12. august 2024