Vil du være med til at styrke og udvikle arbejdet med udsatte unge i en tværfaglig enhed med ansvar for alle unge i alderen 15-29 år i Vordingborg kommune, så skal du søge denne stilling.
Sammen med de øvrige dygtige ansatte i Ungecenteret skal du være med til at skabe de bedste muligheder for unge i alderen 18-25 år. Vi har en løsningsfokuseret tilgang og arbejder meget med inddragelse af de unge og deres familier, netværk og andre aktører.
Din ansættelse vil være i Psykiatri- og handicapteamet i Ungecenteret som samlet består af 2 medarbejdere som sidder sammen med de øvrige medarbejdere i Ungecenteret.
Dine primære arbejdsopgaver er særligt i forhold til unge voksne med et betydeligt nedsat funktionsniveau bl.a. socialt udsatte, psykisk syge, udviklingshæmmede og fysisk handicappede.
Arbejdsopgaverne kan f.eks. være:
Stillingen har en meget tværgående koordinerende funktion i forhold til Ungecenterets øvrige teams, så det kræves man kan have mange bolde i luften på en gang og er fleksibel i forhold til tilrettelæggelsen af sine arbejdsopgaver.
Ungecenteret er forankret under Borger og arbejdsmarked og har samlet 45 medarbejdere – heriblandt en afdelingsleder, to teamledere og en faglig koordinator. Vi har stor fokus på at styrke ungeindsatsen gennem en sammenhængende og målrettet indsats, der skal sikre, at alle unge bliver aktive deltagere i samfundet.
Vi har den samlet indsats for unge i alderen 15-29 år lige fra grundskolevejledningen, iværksættelse af foranstaltninger efter Barnets lov og Serviceloven på voksenområdet, samt hele beskæftigelsesområdet.
Ungecenteret består af en tværfaglighed af ressourcer og kompetencer som skaber en unik mulighed for at koordinere indsatsen både internt med Barnets Lov, Beskæftigelsesteamet og Ungevejledningen, og eksternt fx i tæt samarbejde med Psykiatri og handicapafdelingen for dem over 25 år, kommunale udfører, Center for Rusmidler, virksomhedsservice, skoleafdelinger, ungdomsuddannelserne, PPR, SSP og andre lokale aktører på ungeområdet, så vi sammen bedst muligt kan understøtte den unge godt på vej.
Du er meget velkommen til at komme forbi til en snak over en kop kaffe. Du har samtidig mulighed for at se vores Ungecenter og møde nogen af vores dygtige ansatte.
Ansættelsesvilkår:
Stillingen er som udgangspunkt på fuldtid / 37 timer, men andet kan muligvis aftales.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principper i Ny løn.
Forventet opstart er d. 1. oktober 2024 eller snarest muligt
Ansøgningsfrist:
Søndag d. 25. august 2024
Ansættelsessamtaler:
Forventes afholdt torsdag d. 29. august 2024
Har du spørgsmål til stillingen eller har du lyst til at komme en tur forbi Ungecenteret, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder Britt Teut på mobil 21 77 54 28 (ferie i uge 32 +33). I ugerne 32 og 33 kan du kontakte Leder Kira Ziethen på mobil 29 27 30 61.
Vi glæder os til at høre fra dig
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir