Afdeling Rytterskolevej i Nr. Bjert og afdeling Centervej i Bramdrupdam søger faglige, ambitiøse og strukturerede Social- og Sundhedsassistenter, der vil bidrage ind i den sundhedsfaglige indsats på et specialiseret døgntilbud til voksne med betydelig og varig nedsat funktionsevne.
Hvem er vi:
Som medarbejder på Rytterskolevej og Centervej bliver du en vigtig del af borgernes hverdag. På Rytterskolevej bor der 32 borgere og på Centervej 40 borgere, som har betydelig varigt nedsat funktionsevne. Læs mere om Rytterskolevej og Centervej.
Vores borgere understøttes af medarbejdere, der har den største respekt for at gå på arbejde i borgerens eget hjem. Personalegruppen består af socialpædagoger, ergoterapeuter, omsorgsmedhjælpere, pædagogiske assistenter, social- og sundhedsassister - og hjælpere samt administrativt personale. Der er også faglige koordinatorer, sundhedsfaglig koordinator, fysioterapeuter og en sygeplejerske tilknyttet.
Vi arbejder med mestring og selvbestemmelse, og sikrer at borgerens hverdag er tilrettelagt og forudsigelig med udgangspunkt i den enkeltes ønsker og behov. Vi prioriterer at udvikle borgernes deltagelse, med respekt for etikken i arbejdet med borgeren, og sammen tilrettelægger vi gode rammer for indlæring af nye færdigheder ud fra voksenudredningsmetoden (VUM). For os er det naturligt at arbejde med mål og delmål.
Rytterskolevej og Centervej er en del af Center for Botilbud og vores fokus er at give/yde borgerne Ressourcefokuseret støtte til det levede liv.
I Center for Botilbud er der en kompetent og dynamisk personalegruppe, der deler en afvekslende og uforudsigelig hverdag på en spændende arbejdsplads i konstant udvikling og med store muligheder. Center for Botilbud er en arbejdsplads, hvor vi prioriterer medindflydelse og løbende udvikling med fokus på at integrere egen opgaveløsning i den fælles. Vi tror på den gode intention i andres handlinger, mens vi tør stille opklarende spørgsmål til det vi ser og vi tør udfordre plejer.
Vi prioriterer, at alle medarbejdere har en høj, men forskellig faglighed, hvor vi bevidst bruger hinandens kompetencer, hvor de er bedst. Vi har løbende fokus på udvikling i form af vidensdeling, supervision, kurser og efteruddannelse. Vi er en arbejdsplads med mange muligheder, og hvor vi uddelegerer ansvar og opgaver, mens der er medindflydelse.
Vi arbejder ud fra visionen ”Borgerens centrum” og herunder strategien ”Selvværd og Sammenhæng”.
Vores forventninger til dig
Vi forventer, du er uddannet SSA og kommer med erfaring i og kan varetage delegeret medicinhåndtering i et nært samarbejde med tværsektorielle samarbejdspartnere, som eksempelvis læger, psykiater med flere.
Du byder ind med din faglighed, din viden og dine refleksioner både i daglig praksis og i sparring med kollegaer og ind i teamsamarbejdet. Du indgår aktivt i implementering af sundhedsfaglige retningslinjer og instrukser med respekt for at alle faggrupper. Du er både vedholdende og er opfølgende så de rette kompetencer styrkes og sættes i spil til borgernes bedste.
Det er en naturlig forudsætning, at du er stærk på IT-kompetencer og du arbejder struktureret og målrettet med den faglige dokumentation, som du også kan formidle vigtigheden af til dine kolleger.
Vi forestiller os, at du er åben og imødekommende i samarbejdet med borgere, kolleger og pårørende, for vi prioriterer altid et godt pårørendesamarbejde. Du har en anerkendende tilgang, og du er løsningsfokuseret i dine opgaver.
Du har gyldigt kørekort B.
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Marie-Louise Boye Droob tlf. 2147 6204 eller Axel Emiliussen Rømer tlf; 7979 1312
Løn og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst. Lønnen bliver fastsat efter principper for lokal løn-dannelse i henhold til ansøgerens kvalifikationer.
Stillingen er på 30-34 timer pr uge i dag- og aftenvagter – herunder arbejde hver anden eller hver tredje weekend. Tilkendegiv gerne i din ansøgning, hvor mange timer du ønsker samt ønske til weekendarbejde.
Ansøgning
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".
Ansøgningsfrist: 16. juni 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så skynd dig at ansøge.
Ansættelse: snarest muligt.
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir