Vi søger to nye kollegaer til ydelsesområdet med ansættelse senest 1. marts 2025. Vi er et team, som håndterer bevilling og udbetaling af forsørgelsesydelser som fx kontanthjælp, uddannelseshjælp, enkeltydelser og andre ydelser.
Du skal træffe afgørelser ud fra lovgivning og gældende praksis. Det er vigtigt, at du arbejder fokuseret med kerneopgaven for øje, hvor du - sammen med dine kollegaer - bidrager til at sikre, at borgerne får den rette ydelse til tiden.
Vi vægter højt, at du kan indgå i et professionelt samarbejde. Du evner at møde borgerne engageret og respektfuldt. Du besidder gode kommunikationsevner, så du møder borgerne på en positiv og konstruktiv måde.
Det er vigtigt, at du tør tage initiativ og har fokus på at bidrage til den fælles opgaveløsning i teamet. Den daglige opgaveløsning er opgavebaseret, og der sker fælles prioritering af opgaver i teamet.
Jobfunktionen er bl.a.
Vi forventer, at du
Om arbejdspladsen
Vi kan tilbyde en arbejdsplads med engagerede og fagligt kompetente medarbejdere med et højt ambitionsniveau. Vi stræber efter kvalitet i sagsbehandlingen og et højt niveau på resultatsiden. Vi lægger vægt på at møde borgerne professionelt med et højt serviceniveau i forhold til rådgivning og sagsbehandling.
Du er i høj grad ansvarlig for at tilrettelægge din arbejdsdag ud fra dine opgaver. Du vil indgå i et stærkt fagligt miljø, hvor vi går langt for at hjælpe hinanden i hverdagen. Vi har overskud til fælles daglig og personlig udvikling med et godt kollegialt miljø.
Jobbet tilbyder en alsidig hverdag, hvor få dage er ens, og hvor kontaktfladen er en spændende blanding af borgere, sagsbehandlere og virksomhedskonsulenter.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med forhandlingsberettigede organisation.
Der er tale om fastansættelse på 37 timer ugentligt.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af ydelse Lasse Michaelsen på telefon 72165436.
Ansøgningsfrist
Vi ser frem til din ansøgning. Ansøgningsfrist 13. januar 2025.
Udvælgelse af ansøgere til samtale vil ske efterfølgende. Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 16. januar 2025.
Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt eller senest 1. marts 2025.
Praktisk
Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen.
I Furesø Kommune sker løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.
Job i Furesø? Kom og vær med!
I Furesø skaber vi løsninger sammen. Med kolleger på tværs af organisationen. Med brugere og borgere – ja med alle, vi er kommune for.
Fællesskaberne er vores svar på de udfordringer, vores velfærdssamfund står foran i de kommende år, hvor flere får brug for velfærdsydelser og over længere tid. Og hvor nye ideer derfor skal forny den service, vi yder.
Derfor giver vi plads til mødet mellem fagene og mellem mennesker, for det er her, innovationen opstår. Vi koordinerer med hinanden på tværs af titler og fagligheder, og vi holder godt styr på den daglige drift for at skabe sammenhæng for vores borgere. Vores hverdag har fokus på nærvær fremfor fravær på en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid. Så kom og vær med. Vi har også plads til dig.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir