Afdelingsleder med passion for forandringsledelse, innovation & sikker drift til bostedet Præstehaven i Kalundborg Det sociale voksenområde, center 1 i Kalundborg Kommune
Du har værdierne empati, åbenhed, nysgerrighed og respekt med som en naturlig del af din personlige ledelsesstil. Du har modet til at skabe den nødvendige forandring, gå nye veje og involvere medarbejdere og borgere i processerne. Du påtager dig gerne dit lederskab på en tydelig, klar og nærværende facon, sådan at du dagligt udfører ledelse tæt på medarbejdere og dermed baner vejen for etablering af den forandringsproces som skal etableres. Du er bevidst og strategisk i dit lederskab og løfter ansvaret for at komme i mål med organisationens og enhedens opgaver. Du evner at række ud efter dine ledelseskollegaer, når der er behov for det, ligesom du er åben for at modtage og give feedback.
Lidt om bostedet Præstehaven.
Bostedet Præstehaven er et blandt flere af det sociale voksenområdes bosteder. På Præstehaven er der 42 boliger til borgere med varige fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. Alle borgerne modtager §85 støtte i deres hverdag.
Det sociale voksenområde, center 1 består af en bred vifte af tilbud beliggende i Kalundborg Kommune:
Den aktuelle afdelingslederstilling er som leder af Præstehaven, hvor du sammen med en afdelingslederkollega skal løse den samlede ledelsesopgave på matriklen. Du bliver afdelingsleder i et center, hvor der er rig mulighed for at udvikle, afprøve og samskabe både med medarbejderne, lederkollegaer, pårørende og med borgerne mfl. Der vil være behov for at skulle arbejde som leder på tværs af organisationen, når projekter eller opgaver skal undersøges, udvikles eller eksekveres.
Ligesom det er naturligt som deltager i lederteamet, at der arbejdes sammen med og for afdelingslederkollegaer.
Du skal være afdelingsleder hos os, fordi du brænder for at gøre en forskel, kan etablere en udviklingskultur, har et godt overblik – administrativt/driftsmæssigt, gruppedynamisk indblik ifht. medarbejderne og nærvær ifht. borgerne. Du kan lede medarbejderne både i fællesskaber og på individ niveau, og er nysgerrig på og har viden om det specialiserede voksensocialområde.
Ovenstående kræver et særligt ledelsesmæssigt fokus, der tager afsæt i et stærkt og nødvendigt blik på den daglige drift, en stærk økonomistyring og tydelig personaleledelse, herunder den løbede kompetenceudvikling af medarbejderne. Alt sammen for at sikre, at borgerne får de bedste betingelser for et godt liv med høj grad af livskvalitet.
Din profil
De allervigtigste kompetencer og erfaringer vil være:
Derfor skal du vælge os
Det Sociale Voksenområde, center 1 er en organisation i rivende udvikling.
Vi arbejder fremadskuende og målrettet for en “modernisering” af vores drift, optimering og spændende tiltag på både døgnområdet og på dagbeskæftigelsen og har netop i 2024 etableret et stor uddannelsesprojekt i samskabelse med en bred funderet projektgruppe på tværs af organisationer.
Vi arbejder IKKE med udgangspunkt i devisen “om vi kan”, men med udgangspunkt i “”hvordan kan vi”.
Se denne video fra en uforglemmelig dag til Royal Run på Det sociale voksenområde:
Løn og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst.
Hvis du vil vide mere
Alle interesserede er velkomne til at kontakte os med spørgsmål om stillingen og en eventuel drøftelse af personlige kvalifikationer i forhold til stillingen. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Henvendelse kan rettes til Centerchef, Center 1 Rie Christensen, telefon 24896501.
Ansøgning
Ansøgning, CV og andre relevante dokumenter uploades senest den 3. november 2024, via ansøgningslinket i dette stillingsopslag.
Den 5. november 2024 træffer ansættelsesudvalget beslutning om, hvem der indkaldes til 1. samtalerunde. De udvalgte ansøgere får besked samme dag.
1. samtalerunde afvikles den 12. november 2024 i tidsrummet kl. 8.30 - 13:00.
Kompetence profilen for de ansøgere, der går videre til 2. samtalerunde, afvikles i uge 46. Tilbagemeldingen tager ca. 1,5 time.
2. samtalerunde afvikles den 19. november 2024 kl. 8.30 – 12.00.
Ansøgeren forventes at tiltræde den 1. januar 2025.
Om os
I Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.
Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer. Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.
Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.
Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk), finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune Go to Kalundborg eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)
Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.
I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.
Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir