Projektansættelse i Visitationsafdelingen i Hjemme- og Sygeplejen.
Vil du være med til at få implementeret velfærdsteknologiske løsninger i Hjemme- og sygeplejen i Sønderborg kommune, så har vi den rette projektstilling til dig.
I Sønderborg Kommune er det besluttet at borgere, der ansøger om rengøringshjælp som udgangspunkt skal anskaffe egen robotstøvsuger. Det forudsætter naturligvis også at alle borgere, der er visiteret til støvsugning efter tidligere serviceniveau, skal revurderes.
Til denne spændende visitationsopgave, har vi brug for lige præcis dig; dig der har stor forståelse for vigtigheden af implementering af velfærdsteknologiske løsninger i Hjemme- og Sygeplejen samtidig med du har en stor lyst og interesse i at stifte bekendtskab med myndighedsarbejdet som visitator.
Vi har to åbne projektstillinger på hver 6 måneders ansættelse, hvor opgaven med revurderinger vil blive løftet sammen med hele Visitationsafdelingen. Efter grundig oplæring fra den nuværende projektvisitator, vil opgaven bestå i udover at foretage revurderinger selvstændigt, at være med til at holde fokus på opgaven i hele hjemme- og sygeplejen. Du vil derfor indgå i sparringsrum med projektkollega, visitatorer og med de faste små teams, der kommer i borgerens hjem. Du vil deltage på borgerteamsmøder og have arbejdsdage i de forskellige distrikter. Du vil også selvstændigt besøge borgere, hvor der er behov for en mere dybdegående vurdering.
Vi søger to projektvisitatorer i en fuldtidsstilling af 6 måneders projektansættelse fra den 1.10.2024 eller efter aftale.
Vi forventer, at du har følgende kompetencer:
Fagligt
Personligt
Om Visitationsafdelingen.
I Visitationsafdelingen træffer vi afgørelser efter servicelovens bestemmelser. Vi har fokus på vores kerneopgave, samt borgernes forudsætninger for ”det gode liv”. Vi har et stort fokus på rehabilitering og på at hjælpe borgerne til at opnå mest mulig selvstændighed i hverdagen.
Vi visiterer bl.a. til rehabilitering, personlig pleje, praktisk hjælp, træning, daghjem, madservice, omsorgstandpleje og nødkald. Vi arbejder i teams, som selvstændigt tilrettelægger arbejdet. Vi har fokus på trivsel og arbejdsmiljø. Vi arbejder på et højt fagligt niveau i forhold til at lave korrekt sagsbehandling. Vi vægter dialog mellem kolleger, ledelse og samarbejdspartnere for at sikre kvaliteten i vores arbejde. Vi er en blanding af unge og ældre kolleger med bred erfaring.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Afdelingsleder Camilla Breindahl Thørring på tlf. 27 90 67 97 eller mail til [email protected] eller projektvisitator Anne Podgorski på 20120183 eller mail til [email protected]
Løn og ansættelsesforhold efter overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og din faglige organisation. Visitatorerne er ansat som selvtilrettelæggere. Arbejdstiden er primært mellem kl. 8 og 18 på hverdage. Du skal have kørekort.
Ansøgningsfrist den 26. august 2024 klokken 12.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 29. august 2024.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir