SuperBrugsen Brøndby
Du bliver en del af en butik med i alt 60 medarbejdere. Vi er en butik der ligger i hjertet af Vestegnen. Vi er en travl butik med masser af dygtige medarbejde, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder. Hos os er service en høj prioritet og hvis du trives med at smile til andre mennesker, hjælpe dem og samtidig være omgivet af gode kollegaer, så skal du bestemt søge denne stilling.
Vi mangler i vores organisation en medarbejder som, alt efter ønske, kan arbejde 20 til 37 timer om ugen.
Vi tilbyder:
Opgaver
De væsentligste opgaver er bl.a:
Vi forventer, at du:
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
Souschef Nikolaj Pape Dysted eller Uddeler Nicolaus Solvig Heimbürger
Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 19. juni 2024
I SuperBrugsen går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.
Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1000 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir