Er du en lønmedarbejder med et naturligt servicegen og meget gerne har et kendskab til Lessor Løn, så er det præcis dig vi leder efter.
Som vores nye lønmedarbejder vil du være medansvarlig for at håndtere alle aspekter af lønadministrationen og sikre, at lønnen bliver behandlet korrekt og rettidigt.
Vi forestiller os at du har en god erfaring med løn, så du hurtigt kan indgå i teamet og varetage lønadministrationen. Du har et godt kendskab til at indhente refusion for sygdom og barsel, og kender barsels- og sygedagpengeloven. Du må også gerne have erfaring med refusioner og support ifm. tidsregistrering mm.
Du har en relevant uddannelse og en god forståelse for tal og systemer. Du kender din lønadministration fra A-Z, og det er en fordel, hvis du har erfaring med Lessor løn og gerne kompetencer indenfor tidsregistreringssystemer og erfaring med digitale værktøjer.
Det er helt centralt, at du møder dine kolleger med et smil og en hjælpende hånd, så de føler sig godt hjulpet videre.
Vores lønafdeling har et tæt samarbejde med HR-afdelingen.
Som lønmedarbejder:
Vil du blive ansat under HR i løn-afdelingen, hvor vi pt. er 2 medarbejdere, som dækker de klassiske discipliner indenfor lønadministration. Vi gør alt for at have både en uformel tone, hvor der er plads til grin og jokes – og en professionel tone, når opgaverne kræver det.
Du har mulighed for at påvirke din egen arbejdsdag og udvikle dine faglige kompetencer.
Yderligere informationer:
Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn og en god pensionsordning. Derudover tilbyder vi som arbejdsgiver mulighed for privat sundhedssikring for dig samt medarbejderfordelsprogram via Visma LogBuy.
Har du spørgsmål eller vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR Chef Lene Meilgaard på tlf. 3078 5446 eller lønkonsulent Morten Olsen på tlf. 4178 7204.
Send meget gerne din ansøgning, CV og eventuelt relevante bilag allerede i dag, da vi afholder løbende samtaler.
Vi glæder os meget til at høre fra dig
Om Altiden
Altiden er en af Danmarks førende private velfærdsaktører. Vi driver plejecentre, botilbud, opholdssteder og dagcentre over hele landet på mere end 50 lokationer og har +1800 medarbejdere. Altiden har været repræsenteret i Danmark siden år 2000, og har solid erfaring og faglige kompetencer inden for velfærdstilbud både i eget regi og som kommunale udbud.
Altiden har siden starten af 2019 været en del af den svenske Ambea-koncern, der er den ledende omsorgsvirksomhed i Norden og som løser en række vigtige velfærdsopgaver. Ambea er børsnoteret i Stockholm og har samlet mere end +900 enheder og +30.000 medarbejdere i Sverige, Norge og Danmark.
Du kan læse mere på Altiden.dk
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir