Er du en dygtig lønmedarbejder med et naturligt servicegen og har et godt kendskab til Lessor Løn, så er det dig vi mangler.
Vi søger en dygtig og erfaren lønmedarbejder til vores administrationskontor i Ballerup. Som lønmedarbejder vil du være ansvarlig for at håndtere alle aspekter af lønadministrationen og sikre, at lønnen bliver behandlet korrekt og rettidigt.
Vi forventer, at du har en del års konkret erfaring med løn, så du hurtigt kan indgå i teamet og varetage lønadministrationen. Du har et godt kendskab til at indhente refusion for sygdom og barsel, og kender barsels- og sygedagpengeloven. Du vil også få ansvaret for refusioner og support ifm. tidsregistrering mm.
Om Altiden
Altiden er en af Danmarks førende private velfærdsaktører. Vi driver plejecentre, botilbud, opholdssteder og dagcentre over hele landet på mere end 50 lokationer og har +1800 medarbejdere. Altiden har været repræsenteret i Danmark siden år 2000, og har solid erfaring og faglige kompetencer inden for velfærdstilbud både i eget regi og som kommunale udbud.
Altiden har siden starten af 2019 været en del af den svenske Ambea-koncern, der er den ledende omsorgsvirksomhed i Norden og som løser en række vigtige velfærdsopgaver. Ambea er børsnoteret i Stockholm og har samlet mere end +900 enheder og +30.000 medarbejdere i Sverige, Norge og Danmark.
Du kan læse mere på Altiden.dk
Vi tilbyder
Ansættelse under HR i løn-afdelingen, hvor vi pt. er 2 medarbejdere, som dækker de klassiske discipliner inden for lønadministration. Vi gør alt for at have både en uformel tone, hvor der er plads til grin og jokes – og en professionel tone, når opgaverne kræver det.
Du har mulighed for at påvirke din egen arbejdsdag og udvikle dine faglige kompetencer. En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsglæde. Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn og en god pensionsordning. Derudover tilbyder vi som arbejdsgiver mulighed for privat sundhedssikring for dig og dine børn, medarbejderfordelsprogram via Visma LogBuy.
Altiden er en arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv passer sammen.
Om dig
Du har en relevant uddannelse og god forståelse for tal og systemer. Du kender din lønadministration fra A-Z, og det er en nødvendighed, at du har minimum et par års erfaring direkte med løn. Det er et krav at du har erfaring med Lessor løn og gerne kompetencer indenfor tidsregistreringssystemet Lessor Workforce og har erfaring med digitale værktøjer. Du er en dygtig kommunikator med kendskab til ferieloven og barselsreglerne, og du trives med at hjælpe vores medarbejdere med diverse spørgsmål.
Det er helt centralt, at dine kolleger bliver mødt af et smil og en hjælpende hånd, så de får klare svar og føler sig godt hjulpet videre. Derudover er du talminded, ansvarsbevidst og målrettet. Du er social og nærværende både i forhold til vores medarbejdere på lokationerne og dine kollegaer på kontoret.
Yderligere informationer:
Har du spørgsmål eller vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR Chef Lene Meilgaard på tlf. 3078 5446 eller lønkonsulent Morten Olsen på tlf. 4178 7204.
Send meget gerne din ansøgning, CV og eventuelt relevante bilag allerede i dag, da vi afholder løbende samtaler.
Vi glæder os til at høre fra dig
Ansøgningsfrist den 1. november 2024.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir