1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Vejle
UDLØBET

Vejle Kommune

Grafisk kommunikationskonsulent med hang til udvikling

Fuldtid

Permanent

Skolegade 1, 7100 Vejle, Danmark

SE PÅ KORT
Vejle Kommune
ID: 2692003
|
Indrykket for 97 dage siden

Vi mangler en kollega i vores udviklings- og kommunikationsteam. Så hvis du både kan lave et SoMe-opslag, der tager kegler og kan facilitere udviklingsprocesser, så skal du skynde dig at læse videre!
 

Jobbet

Vi søger lige nu en kommunikations- og udviklingskonsulent, der meget gerne må have erfaring indenfor ledelses- og organisationsudvikling. Som en del af teamet vil du få en central rolle i Staben og på tværs af Børne- og ungeforvaltningen, hvor du understøtter chefgruppen, ledere og kollegaer.
 

Dine primære ansvarsområder vil være delt i tre hovedopgaver

Du vil indgå i Børne- og ungeforvaltningens kommunikationsteam, hvor du sammen med en kollega har ansvaret for forvaltningens kommunikation såvel internt som eksternt. I understøtter dagtilbud, institutioner og skoler med deres kommunikation og er ansvarlige for forvaltningens SoMe-kanaler. Ofte vil dit arbejde bestå af at besøge kommunens dagtilbud, skoler og institutioner og understøtte dem med det, de har brug for.
Derudover vil du særligt være ansvarlig for det grafiske spor, dvs. produktion af materialer, opsætning, ideudvikling mv. Erfaring med InDesign og Illustrator er en klar fordel.

Du indgår også i kommunens samlede Kommunikationsforum, da vi har et tæt samarbejde med andre kommunikationskonsulenter på tværs af kommunen for på den måde at sætte den samlede retning for Vejle Kommunes kommunikation.

Samtidig bliver du en del af Stabens udviklingsteam, som b.la. arbejder med ledelses- og organisationsudvikling, faciliterer udviklingsprocesser og udøver ledelsessparring. Pt. arbejder vi b.la. med forankringen af en ny børne- og ungepolitik, igangsætning af et større udviklingsprojekt, som involverer hele forvaltningen, klima og bæredygtighed i børnehøjde – og et tæt samarbejde med NGO-organisationer og civilsamfundet, herunder sagsfremstillinger, notater, rapporter m.m.

Du vil også have en stor rolle ind i chefgruppen, der består af cheferne for fagområderne samt direktøren for forvaltningen. Din rolle bliver bl.a. at være sekretær til møderne for chefgruppen.
 

Vi ønsker os

  • At du bidrager til et stærkt kollegialt kontorfællesskab.
  • At du har et godt kendskab til InDesign og Illustrator, er vant til at arbejde med SoMe og kan jonglere mellem kommunikations- og udviklingsopgaver – ofte på samme dag.
  • At du har et godt kendskab til og erfaring med ledelses- og organisationsunderstøttelse.
  • At du er kreativ med blik for relationer både i kommunikationsopgaverne – men bestemt også i forhold til interessenter i udviklingsprocesser.
  • At du tager ansvar for at lede både op og ned.
  • Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse gerne suppleret med relevant efteruddannelse.
 

Hvem er vi, og hvad tilbyder vi?

I B&U Staben er vi 23 engagerede medarbejdere fordelt på flere teams, der b.la. arbejder med HR, økonomi, GPDR, jura, udvikling og kommunikation. Vi har fokus på en kompetent, smidig og løsningsorienteret opgaveløsning. Du vil blive en del af teamet Udvikling og Kommunikation, som arbejder med kommunikation og udvikling. Vi vægter en kultur, hvor fagligt og kollegialt fællesskab er i fokus.
 

Ansøgningsproces

Ansøgningsfristen er 8. september 2024, og vi forventer at holde samtaler i uge 37.
Stillingen er på 37 timer
Tiltrædelse snarest mulig
Løn er efter gældende overenskomst.
 

Har du lyst til at vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Stabschef Ina Fejring på telefon 22 99 25 05 eller mail [email protected]. Du kan også kontakte faglig leder Krestine Krogh Thomsen på 23 70 58 64 eller mail [email protected].
 

Attester

Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest med samtykke.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Kommunikationskonsulent
Syddanmark
Kommunikationskonsulent
Vejle
Udviklingskonsulent
Syddanmark
Udviklingskonsulent
Vejle

Andre job der minder om dette

    MUNKEBJERG HOTEL

    Receptionssouschef/1. Receptionist Vejle

    Fuldtid

    Munkebjergvej 125, 7100 Vejle, Danmark

    Indrykket for 3 dage siden

    Fuldtid

    Munkebjergvej 125, 7100 Vejle, Danmark

    Indrykket for 3 dage siden

    Fuldtid

    Løveparkvej 2C, 7323 Give, Danmark

    Indrykket for 5 dage siden

    Vi mangler en leder til vores dejlige børnehus i Givskud – skal det være dig? Om jobbet Vi mangler en ny leder, der sammen med vores souschef kan gå forrest i at skabe gode læringsmiljøer, høj fagligh... Læs mere
    Vejle Kommune
    Vejle Kommune

    Fuldtid

    Skolegade 1, 7100 Vejle, Danmark

    Indrykket for 5 dage siden

    Brænder du for administrativ koordinering, og har du et skarpt blik i forhold til struktur og overblik? Hvis ja, så er du måske vores nye administrative medarbejder i elevadministrationen. I Velfærdsf... Læs mere
    Vejle Kommune
    Vejle Kommune

    Fuldtid

    Skolegade 1, 7100 Vejle, Danmark

    Indrykket for 6 dage siden

    Er du ekspert i arbejdstidsregler, overenskomster og rutineret bruger af IT-systemer? Trives du i en administrativ rolle med masser af selvstændighed, hvor ordentlighed og dit faglige blik er afgørend... Læs mere
    Vejle Kommune
Søg efter andre job