1. Alle Job
  2. Bygge og anlæg
  3. Brøndby

Bravida Danmark A/S

Tværfaglig servicekoordinator

Fuldtid

Permanent

Park Allé 373, 2605 Brøndby, Danmark

SE PÅ KORT
Bravida Danmark A/S
ID: 2797139
|
Indrykket for 6 dage siden

Er du servicemindet og kundeorienteret? Trives du i en alsidig og til tider travl hverdag med mange forskellige opgaver? Så er denne stilling helt sikkert noget for dig.

Vi er et team, på 5 servicekoordinatorer, der i samarbejde med ca. 140 teknikere, montører og serviceledere arbejder på tværs af 4 afdelinger indenfor VVS, El, Køl og ventilation. Vores kontor i Brøndby summer af tæt samarbejde, som er præget af et uformelt arbejdsmiljø med en humoristisk tilgang. Derudover finder du også andre afdelinger på kontoret, som bidrager til en alsidig og dynamisk hverdag med sparring på kryds og tværs

Som servicekoordinator arbejder du administrativt og tværfagligt, og er et vigtigt bindeled mellem under, tekniker og serviceledere. Med din sans for koordinering og planlægning er du med til at sikre, at vores kunder altid oplever høj kvalitet og at opgaverne løses effektivt. Dagligdagen er i høj grad styret af vores kunder og deres behov, og arbejdet tager derfor udgangspunkt i konstant og løbende koordinering, planlægning og opfølgning. Akutte opgaver vil blive en realitet at skulle varetage – og du skal derfor sikre bemanding hertil.

Med reference til Teamlederen og i samarbejde med øvrige kollegaer får du et selvstændigt og udfordrende job, hvor du kan bringe al din ekspertise og erfaring i spil, så kunder og medarbejdere oplever høj kvalitet og motivation – samt trives og er tilfredse.


Dine primære arbejdsopgaver:

  • Modtage henvendelser fra kunder og montører via telefon og mail.
  • Planlægning og følge op på service- og ad-hoc arbejde
  • Håndtere logistikopgaver og bemanding
  • Oprette kunder og sikre korrekt data i vores interne system
  • Forberede, rette og godkende af timer
  • Gennemgå serviceordre med henblik på fakturering og indeksering
  • Fakturering af både aconto og løbende opgaver samt følge op på dækningsgrader – Fakturering fylder en del i stillingen
  • Udføre debitoropfølgning og diverse administrative opgaver

Vi forestiller os, at du:
Du har muligvis en kontoruddannelse eller erfaring fra lignende ansættelser. Alternativt har du en uddannelse som håndværk inden for VVS, EL eller ventilation. Uanset din baggrund er du servicemindet og kundeorienteret – ”kunden i centrum” er en naturlig del af dit DNA

Derudover ser vi gerne, at du:

  • Har gode IT-færdigheder og let ved at lære nye systemer
  • Kendskab og erfaring med Handyman og Agresso er en fordel, men ikke et krav
  • Kommunikerer flydende på dansk både i skrift og tale
  • Har en god økonomisk forståelse og blik for detaljer
  • Måske har erfaring inden for logistik – det er en fordel, men ikke et krav
  • Er omstillingsparat, struktureret og trives med en varieret hverdag, hvor der er mange kontaktflader
  • Sætter pris på samarbejde og altid hjælper kolleger og kunder med en positiv og løsningsorienteret tilgang
  • Tager ansvar og er en holdspiller der bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø

Vi opfordrer dig til at søge stillingen, hvis du kan se dig selv rollen og genkende dig selv i nogle af de nævnte punkter.

Vi tilbyder:

En afdeling, hvor trivsel og kundetilfredshed er i centrum, og hvor hverdagen er fyldt med spændende og engagerende opgaver, samt et godt arbejdsmiljø. Når du er ansat hos os, kan du se frem til et alsidigt fuldtidsjob med stort råderum, hvor du er med i beslutningsprocesser og har indflydelse på dine projekter. Vi investerer i din faglige udvikling og sikrer, at dine færdigheder er helt i top gennem målrettet efteruddannelse og specialisering.

Ydermere får du nogle af branchens bedste og mest stabile arbejds- og ansættelsesvilkår.  Vi tilbyder konkurrencedygtig løn, personlig og faglig udvikling, omfattende helbredssikring, pensionsordning og en heltidsulykkesforsikring, der giver dig tryghed i hverdagen.

Interesseret?
Du er velkommen til at kontakte Torben Bergdahl på mobil 2525 3150 eller mail [email protected] for at høre mere om jobbet.

Ansøgning
Er du interesseret, så upload din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi læser ansøgninger løbende. Tiltrædelse er 1. februar 2025 eller hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Kundeservicemedarbejder
Brøndby
Kundeservicemedarbejder
Hovedstaden
Servicekoordinator
Brøndby
Servicekoordinator
Hovedstaden

Andre job der minder om dette

    JKS Brøndby

    Frisk og udadvendt servicekoordinator søges til spændende barselsvikariat hos Xylem Water Solutions Denmark ApS i Glostrup

    Fuldtid

    Kirkebjerg Alle 86, 2605 Brøndby, Danmark

    Indrykket for 22 dage siden

    Fuldtid

    Korsdalsvej 135, 2605 Brøndby, Danmark

    Indrykket for 9 dage siden

    Fuldtid

    2605 Brøndby, Danmark

    Indrykket for 5 dage siden

    Vil du være med til at bygge fremtidens el-infrastruktur? Og har du ambitioner om en karriere i en branche i vækst? Så bliv en del af Bravida El Infrastruktur ØST i Brøndby! Vi søger en engageret entr... Læs mere
    Bravida Danmark A/S
    Per Aarsleff A/S

    Fuldtid

    Region Hovedstaden, Region Sjælland

    Indrykket for 5 dage siden

    Motiveres du af at arbejde med de nyeste teknikker inden for renovering af kloakker, og er du samtidig teknisk interesseret, så har du muligheden for at blive en del af et team i et professionelt milj... Læs mere
    Per Aarsleff A/S
Søg efter andre job