Spændende job med rig mulighed for at påvirke, lede og implementere bygge- og vedligeholdelsesprojekter, og hvor du vil få et stort råderum og arbejde bredt med planlægning, risikovurdering og projektstyring. Dine projekter vil være med til at understøtte kommunens vision for bæredygtige byggeri og drift.
Stillingen som projektleder er placeret i byggeteamet under Anlæg og Ejendomme i Center for Vej, Natur og Miljø. Afdelingen består af seks medarbejdere fordelt på et byggeteam og et anlægsteam. Som projektleder i byggeteamet bliver du en del af et stærkt team, der varetager projekter for kommunens bygningsmasse med fokus på både interne projekter og tværgående funktioner.
Med en voksende portefølje af spændende projekter står vi over for en vigtig udviklingsfase, hvor du som projektleder bliver synlig i det kommunale samarbejde, driver projekter med stor politisk bevågenhed og samarbejder med mange interessenter, både internt og eksternt.
Jobbet
Dine primære ansvarsområder centrerer sig om alt vedrørende projektplanlægning og -styring, og hvor opgaverne bl.a. bliver:
Derudover bliver du også involveret i tværgående projekter og bidrager til udvikling af afdelingens tilgang til projekter og programmer som f.eks.:
Dine succeskriterier bliver bl.a. at styre byggeprojekter effektivt med fokus på tid, økonomi og kvalitet, samt gennemføre konkrete projekter med målbare resultater for kommunens ejendomme. Derudover forventer vi også, at du er en videns delende og engageret kollega til dine øvrige kollegaer og organisation.
Profilen
Vi søger dig, der kan dokumentere 5-10 års erfaring eller mere med styring af byggeprojekter, udbud og rådgiverstyring. Vi forventer, at du har erfaring som projektleder, meget gerne som rådgiver og med en håndværksmæssig baggrund inden for byggeri. Det er en fordel, hvis din baggrund er suppleret med en uddannelse som f.eks. bygningskonstruktør, arkitekt, ingeniør eller tilsvarende samt efteruddannelse i projektledelse og jura. Du supplerer din erfaring med følgende persontræk og arbejdsform:
Vordingborg Kommune tilbyder en nærværende ledelse, der understøtter din faglige udvikling og i et arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger. Du vil opleve et job med tværgående samarbejde og spændende projekter, og hvor du får mulighed for at præge afdelingens udvikling.
Rammerne for dit arbejde vil bestå af fleksible arbejdsforhold, inkl. mulighed for hjemmearbejde, og med en ugentlig arbejdstid på 37 timer ugentligt. Løn, ansættelsesvilkår og pension fastsættes efter gældende overenskomst og principperne for "Ny løn", efter aftale mellem Vordingborg Kommune og den forhandlingsberettigede organisation.
Ansøgningsfristen er søndag den 5. januar 2025 kl. 23:59. Samtaler forventes afholdt i uge 3 og 4 i 2025. Vi forbeholder os dog retten til at afholde samtaler tidligere. Bemærk, at stillingen er til besættelse pr. 1. marts 2025 eller tidligere.
Du skal ansøge online ved at klikke på ’’søg stillingen’’ og vedhæfte din ansøgning, CV og eventuelle andre relevante dokumenter. Efter aftale vil der blive indhentet referencer.
For yderligere oplysninger kontakt venligst afdelingsleder Christine Dahl Højgaard på tlf. 24 63 89 81 eller mail: [email protected]. Alternativt kan partner i Hudson Nordic, Christian Elimar, kontaktes på 22 53 62 30 eller mail: [email protected].
Vordingborg Kommune værdsætter mangfoldighed og ønsker at fremme ligestilling, og opfordrer derfor alle kvalificerede kandidater uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Vordingborg Kommune
Med Danmarks længste kyststrækning, 940 km vej og smukke købstæder er Vordingborg Kommune en region med plads til både liv og udvikling. Kommunen arbejder målrettet med bæredygtighed, borgerengagement og projekter som Biosfære, Camøno og Dark Sky.
Vil du være med til at gøre en forskel i vores kommune? Søg stillingen og bliv en del af vores spændende rejse!
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir