Ønsker du et alsidigt job, med stor mulighed for selv at præge din hverdag? Du vil blive ansvarlig for administrationen af vores vognpark, og din dialog med kollegaerne og kunder, kobles sammen med dit økonomiske og administrative overblik.
“Du får en central rolle på vores værksteder, hvor omdrejningspunktet er samarbejde, dialog og struktur.” Fortæller din kommende afdelingsleder, Anne Reusch.
Vores tovholder
Du vil indgå i et tæt samarbejde med vores mekanikere og værkstedets afdelingsleder, om de mange opgaver der arbejdes med, på værkstederne. Du vil opleve at være primær tovholder på de administrative opgaver og processer. Lige fra modtagelse af nye køretøjer, der skal indrettes til de forskellige formål, tildele brugere til at følge op ,når køretøjernes status ændres, f.eks. ved omregistrering, brugerskifte eller salg. Alle vores køretøjer er registreret i en database, som du får ansvaret for at vedligeholde.
Du vil med andre ord få ansvaret for:
Bliv en del af Facility Management, FMMARS
Vores afdeling FM MARS varetager opgaver indenfor Miljø, Administration, Reception og Sikkerhed, og holder til i Haslev, Svinninge, Virum og Ballerup. Her bliver du en del af det gode kollegafællesskab, Vi er en afdeling, der har fokus på det gode samarbejde, konstruktive opgaveløsninger og optimale processer.
Du vil blive onboardet i din nye rolle, af vores kollega der i dag sidder med ansvaret for opgaverne, inden hun går på barsel. Du vil få din base på vores kontor i Haslev. FM MARS (din kommende afdeling) mødes dér hver tirsdag. Du vil også, et par gange om måneden, få din gang i Ballerup, da vores værksteder ligger i henholdsvis Haslev og Ballerup. Du vil derudover have mulighed for at arbejde hjemmefra, når det giver mening i forhold til opgaverne.
Vores kommende kollega
Måske har du en uddannelse inden for kontor, hvor du samtidig har tillært dig en god økonomisk forståelse, eller måske har du et par års erfaring fra en lignende rolle.
Derudover har du:
Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen.
Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Læs mere om vores gode personaleforhold og kultur under “karriere” på hjemmesiden: andel.dk.
Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anne Reusch på telefon 23 74 39 51.
Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi ser frem til at høre fra dig!
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir