Brænder du for at yde professionel service i verdensklasse og være den koordinerende arrangør af og vært for spændende arrangementer? Er du klar til at tage ansvaret for et mødecenter, hvor professionalisme, æstetik og værtskab går hånd i hånd? Så er jobbet som Hortens nye mødekoordinator lige noget for dig.
Vi søger en fuldtidsmedarbejder til vores kontor i Hellerup, som har mulighed for at starte snarest muligt.
Opgaver præget af værtskab, æstetik og detaljer
Vores mødecenter spiller en central rolle i vores daglige arbejde, og vi sætter en ære i at skabe en stilfuld, professionel og imødekommende atmosfære for vores klienter, partnere og medarbejdere.
Som koordinator vil du have ansvaret for at vores mødecenter på 5. sal, som indeholder store og små mødelokaler, tagterrasse og tilhørende omgivelser, står knivskarpe. I dit daglige arbejde, vil du få hjælp af 1-2 af vores dygtige piccoer. Derudover vil du få mulighed for at bringe din sans for æstetik og interesse for en helt særlig mødeoplevelse i spil og skabe oplevelser, der skiller sig ud.
Dine primære ansvarsområder vil være:
Du vil blive en del af Hortens afdeling for People & Culture, hvor du vil arbejde tæt sammen med resten af teamet, for sikre vores klienter og samarbejdspartnere en god oplevelse i huset. Du vil referere til vores Office Manager.
Vi har høje ambitioner på vores medarbejderes vegne
Vi leder efter en inkluderende og dynamisk kollega, der forstår, hvordan små detaljer kan gøre en stor forskel. Du har en passion for godt værtskab, trives i en professionel, forretningsorienteret atmosfære og har sans for både præcision og diskretion.
Vi forestiller os, at du:
Horten som arbejdsplads
Hos Horten tilstræber vi en divers medarbejderflok og anerkender styrken i hinandens forskelligheder. Der er derfor også vigtigt for os at have en kultur, som opfordrer til personlig udfoldelse – at du kan være den, du er, og tage ”dit hele selv” med på kontoret hver eneste dag. Respekt, inklusion og omtanke er nøgleord for vores prioritering af, at det både skal være spændende, sjovt og trygt at gå på arbejde. Vi går op i at holde fast i vores uformelle atmosfære, hvor der på tværs af Hortens afdelinger er plads til grin, smil og gode snakke til vores sociale arrangementer, om det så er vinsmagning, gokartturnering eller DHL-løb.
Vi tilbyder hver dag morgenmad og frokost, som består af økologiske og bæredygtige råvarer, og krydderurter fra vores egen tagterrasse. Yderligere har du har mulighed for at tage overskydende mad med hjem og være med til at bekæmpe madspild.
Vi ser frem til at høre fra dig
Er der et match mellem os og det du drømmer om, et job skal kunne give dig, så ræk endelig ud til os. Deadline for ansøgning er d. 1. oktober 2024. Vi holder samtaler løbende, så send os din ansøgning hurtigst muligt. Søg via knappen "Ansøg dette job" - upload ansøgning og CV.
Vi opfordrer alle uanset køn, alder, etnicitet, religion, seksualitet og funktionsnedsættelse til at søge stillingen. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Office Manager, Lotte Manzionna på tlf. 5234 4438 eller pr. mail [email protected]
Om Horten
Læs mere om vores værdier, karrieremuligheder, vores specialer og vores hverdag på horten.dk
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir