1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Albertslund
UDLØBET

Kommunale ejendomme

Administration og styring af fast ejendom

Fuldtid

Permanent

Nordmarks Alle 1, 2620 Albertslund, Danmark

SE PÅ KORT
Albertslund Kommune
ID: 2616434
|
Indrykket for 107 dage siden

Kan du levere en solid og selvstændig indsats inden for en bred ejendomsporteføljestyring, så er du måske vores nye kollega.

Albertslunds kommune er en by i vækst, hvilket betyder, at vi står over for en lang række spændende opgaver og muligheder. Ikke mindst vedrørende byudvikling og udvikling af kommunens bygningsportefølje. Derfor søger vi en kollega til vores ejendomsstrateg.

Som arbejdsplads ligger Albertslund rigtigt godt. Den geografiske placering gør, at byen er let at komme til og fra. Der er nem adgang til motorvej, S-tog, supercykelsti og letbanen fra 2025.

Dine opgaver

Du vil få en bred opgaveportefølje inden for administration og styring af fast ejendom. Alt efter din uddannelsesmæssige baggrund og dine erfaringer fra tidligere, vil dine primære opgaver bl.a. kunne vedrøre: 

  • Håndtering af sager i forhold til Landsbyggefonden i.f.m. almennyttigt byggeri.
  • Varetage samarbejdet med boligselskaber og fonde
  • Forhandle og udarbejde erhvervs- og boliglejekontrakter
  • Udbud og salg af arealer og ejendomme.
  • Køb af arealer og ejendomme, herunder ekspropriationer
  • Støtte og rådgivning til projektlederne, som arbejder med byudvikling
  • Udarbejde ejendomsanalyser og handlingsplaner, herunder indgå i div. analysearbejder
  • Identificere hvor vi kan optimere i bygningsporteføljen
  • Håndtering af deklarationer og tinglysninger
  • Ansvar for at gennemføre praktiske opgaver inden for området.

Der vil løbende være behov for, at du f.eks. udarbejder politiske notater og beslutningsoplæg, herunder styrer processen omkring den politiske betjening af disse. Det er derfor vigtigt, at du er dygtig til dansk i skrift og tale.

Om stillingen

Der er tale om en nyoprettet stilling.

Du bliver en del af Kommunale Ejendomme, hvor du vil få 20 kollegaer. Som en del af Kommunale Ejendommes stab på i alt 6  medarbejdere indgår du i et uformelt og socialt miljø, hvor du vil skulle varetager forskellige arbejdsområder. Du vil komme til at arbejde meget tæt sammen med medarbejdere, som har arbejdet med opgaverne igennem en årrække, og du vil referere direkte til lederen af Kommunale Ejendomme. 

Vi lægger stor vægt på sparring og videndeling i hverdagen mellem kollegaer med en ingeniør-, arkitekt- eller konstruktør baggrund. Her kan du være sikker på, at du får en hverdag med faglige udfordringer og stor variation i opgaverne. Du får en stor kontaktflade, og du skal have lyst til at indgå i tværgående sammenhænge og i samarbejde med kolleger, der har en anden baggrund og faglighed end din egen.

Om dig

Du går proaktivt til opgaven, når du har fået et par stikord til en start.

Vi forventer, at du har grundlæggende viden inden for juridiske forhold relaterende til fast ejendom, omsætning af fast ejendom og eventuelt erhvervslejeretten, og at du har en uddannelse der understøtter det. Din uddannelse er selvfølgelig vigtig, men vi lægger i højere grad vægt på dine erfaringer end din uddannelsesmæssige baggrund. 

Vi ser det som en fordel, hvis du har erfaring fra en større offentlig eller privat organisation, men det er ikke et krav. Om du har erfaringer fra eksempelvis rådgivningsvirksomhed, boligselskab eller anden kommune, er ikke så afgørende. Det afgørende er, at du gennem flere år har arbejdet med opgaver som gør, at du i dag har en solid og bred relevant erfaring. Og så er det selvfølgelig afgørende, at du har lyst til at sætte dig ind i den del af opgaveporteføljen, som du har mindre erfaringer med. 

Som person forventer vi, at du siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger. Du trives med service og elsker en hverdag med mange bolde i luften.  Du har gode kommunikative evner, så selv komplicerede problemstillinger forstås på alle niveauer i organisationen. Endelig så har du et godt humør, gå-på-mod og er samarbejdsorienteret.

Det er vigtigt, at du kan begå dig på alle niveauer i organisationen, ligesom du skal kunne navigere i en travl hverdag, hvor du selvstændigt tager initiativ og altid er tre skridt foran. Du evner hurtigt at skaffe dig overblik og sætte dig ind i emner og opgaver, herunder at sortere væsentligt fra mindre væsentligt, hvorefter du styrer en given opgave frem til, at den afsluttes med et godt resultat.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2024. Der er tale om en fast stilling med en ugentlig gennemsnitlig arbejdstid på 37 timer inkl. frokost. Lønplacering sker efter principperne i Ny Løn og efter aftale mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation. Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling. Det er en forudsætning for din ansættelse i Albertslund Kommune, at du har en gyldig arbejds- og opholdstilladelse. Albertslund Kommune har røgfri arbejdstid.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV til os via linket senest den 11. juni 2024 klokken 12.00. Samtaler gennemføres i uge 25.

Yderligere oplysninger

Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Leder af Kommunale Ejendomme Hans Harding Møller på mail [email protected] eller tlf. 20 57 24 62.



 

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Byg et professionelt CV til din jobsøgning

Fordi et godt CV kan være vejen til jobsamtalen

Opret en jobagent

Tilføj denne søgning til din jobagent og få nye job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Sagsbehandler
Albertslund
Sagsbehandler
Hovedstaden
Ejendomsadministrator
Albertslund
Ejendomsadministrator
Hovedstaden

Andre job der minder om dette

    Albertslund Kommune

    Albertslund Kommune - Borger og Ydelser

    Sagsbehandler til ydelsesområdet

    Fuldtid

    Nordmarks Alle 1, 2620 Albertslund, Danmark

    Indrykket for 5 dage siden

    Borger & Ydelsescenteret søger dedikeret og erfaren sagsbehandler til ydelsesområdet. I Borger & Ydelsescenteret, under Borger, Arbejdsmarked og Erhverv er vi ambitiøse og optaget af at skabe de bedst... Læs mere
    Albertslund Kommune
    Udløber snart
    Albertslund Kommune

    Deltid

    Nordmarks Alle 1, 2620 Albertslund, Danmark

    Indrykket for 11 dage siden

    Om skolen: Brøndagerskolen er en specialskole for børn og unge med Autisme Spektrum Forstyrrelser (ASF). Vi er  beliggende i Albertslund (tæt på offentlig transport), og modtager elever fra hele det S... Læs mere
    Albertslund Kommune
Søg efter andre job