Vil du være med til at forme fremtidens service- og facilitetsløsninger? Har du kompetencerne og lysten til at spille en nøglerolle i opbygningen af en ny kommunal sektor? Så er du måske den chefkonsulent, vi søger!
Lolland Kommune står foran en spændende udvikling, hvor vi skal sikre optimale rammer for fremtidens erhvervsudvikling og servicebehov. Med etableringen af Service, Bygninger og Faciliteter har vi skabt en ny sektor, som samler områder som havne, bygninger, færger, lufthavn, vej og park samt intern service i én helhedsorienteret enhed. Vores mål er at skabe sammenhængende, moderne løsninger, der understøtter kommunens vision om effektiv drift og fremtidssikret service for alle brugere.
Vi er i fuld gang med etableringen af sektoren og søger en engageret chefkonsulent, som kan støtte ledelsen i det videre arbejde med udvikling af sektoren.
Service, Bygninger og Faciliteter dækker bredt inden for Facility Management-området og omfatter alt fra rengøring og drift af kommunale ejendomme, park og vej til færge- og havnedrift. Sektoren blev etableret på baggrund af mulighederne for at skabe mere fokus på den samlede bundlinje samt udnyttelse af bygningsmassen i Lolland Kommune.
Der er ansat ca. 350 medarbejdere i hele sektoren, som er fordelt i de forskellige afdelinger.
Chefkonsulentstillingen er nyoprettet i et sekretariat under opbygning. Som en del af sekretariatet vil din rolle være at understøtte sektorens afdelinger samt ledelsen med at betjene både direktion og det politiske niveau.
Opgaverne fokuserer på strategisk planlægning, analyse og rådgivning, der skal understøtte sektoren i at skabe den ønskede udvikling og opnå gode og bearbejdede resultater. Det kan for eksempel være at sigte mod en bedre udnyttelse af vores ejendomsmasse gennem en effektiv og datadreven tilgang til ejendomsområdet i Lolland Kommune.
Derudover vil du få en vigtig opgave i at støtte ledelsen i arbejdet med den kulturforandring, der finder sted i forbindelse med etableringen af den nye sektor. Vi ønsker at fremme en tillidsfuld kultur, hvor samarbejde på tværs af afdelinger og sektorer styrker vores evne til at opnå vores målsætninger og optimere resultaterne.
Med udgangspunkt i ovenstående opgaveportefølje ser vi gerne, at du har følgende kompetencer:
En unik mulighed for et spændende og varieret job i en nyetableret sektor, som du er med og former udviklingen af. Du vil have arbejdssted i attraktive omgivelser i Maribo, hvor vi tilbyder kantine og gode parkeringsmuligheder, tæt på motorvejsafkørselen. I Service, Bygninger og Faciliteter finder du et arbejdsmiljø præget af passionerede kollegaer og gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.
Vi bestræber os på at tilbyde fleksible arbejdsvilkår med mulighed for hjemmearbejde, når opgaverne tillader.
Send din ansøgning til os senest søndag den 27. oktober 2024.
Der afholdes samtaler i uge 45 og 47. Mellem de to samtalerunder gennemføres en personprofilanalyse.
For yderligere information er du velkommen til at kontakte leder af sekretariatet, Camilla Pleidrup på telefon 20 46 37 84.
Aftales i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer om ugen og baseret på dine kvalifikationer og erfaringer vil du blive indplaceret som chefkonsulent.
Tiltrædelse er pr 1. januar 2025.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir