Visitationen har en spændende stilling på 37 timer ugentligt ledig fra 1. august 2024 eller snarest derefter.
Vores kollega er på vej på barsel, og derfor søger vi en barselsvikar, der brænder for myndighedsområdet, og samtidig vil med på vores udviklingsrejse, hvor vi er i fuld gang med at udvikle myndighedsrollen og sikre et sammenhængende borgerforløb.
Drømmer du om at blive del af en arbejdsplads med dygtige kolleger, fokus på høj trivsel og et godt arbejdsmiljø. Så har vi den helt rigtige stilling til dig.
Det får du, når du arbejder sammen med os:
Vi forventer, at du:
Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være:
Om Visitation og Hjælpemidler:
Visitation og Hjælpemidler er del af afdelingen Sundhed og Ældre, hvor vi alle arbejder med vores velfærdsopgave, som lyder; ”SAMMEN med borgeren skaber vi mulighed for et sundt, aktivt og værdigt liv”.
Velfærdsopgaven er vores ledestjerne, og værdierne omsorg, respekt, troværdighed og høj kvalitet i alt, er udgangspunkt for måden, vi møder borgerne og pårørende på. Det er samtidig måden, vi skaber arbejdsfællesskaber med hinanden og andre på. Vi samarbejder med hinanden på tværs af fagligheder, og så er det altid borgernes aktuelle livssituation, der sætter retningen for vores arbejde.
Visitation og Hjælpemidler består af 19 medarbejdere, der varetager funktioner som sagsbehandlende terapeuter, visitatorer og administrativt personale.
Vi er en energifyldt afdeling, hvor du vil få dygtige kollegaer, der brænder for opgaverne inden for myndighedsområdet. Vi vægter det gode kollegiale sammenhold højt, og ikke mindst et godt grin. Vi støtter hinanden både fagligt og kollegialt.
Yderligere information:
Den ledige stilling er på 37 timer pr. uge i et barselsvikariat.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
Hvis du er nysgerrig og ønsker at vide mere, er du velkommen til at kontakte Camilla Svilshave, leder af Visitation og Hjælpemidler, på telefon nr. 5143 8806 eller pr. mail [email protected]
Ansøgningsfrist 14. juni 2024
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 19. juni 2024
Tiltrædelse 1. august 2024 eller snarest derefter
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir