Har du lyst til at arbejde med styringen af Lolland Kommunes bilflåde og kontraktstyring og vil du være en del af Lolland Kommunes indkøbsteam? Så er der mulighed for det nu!
Vi søger en medarbejder, der har lyst til at arbejde i en dynamisk sektor med højt til loftet, højt humør og tilsvarende høje ambitioner, og hvor du i høj grad får mulighed for at præge din hverdag.
Dit fokus bliver at være bindeled til Lolland Kommunes leverandør af Mobility, og koordinere indsatsen såvel internt i Lolland Kommune som eksternt. Du vil desuden komme til at arbejde med kontraktstyringen af Lolland Kommunes kontrakter, såvel ved registrering som ved controling af betingelser og priser.
Du kommer til at arbejde i Lolland Kommunes interne økonomisystem (OPUS/SAP), og i det system som Lolland Kommunes leverandør stiller til rådighed for styringen af bilflåden. Styringssystemet bliver løbende udviklet og tilpasset i henhold til implementeringen af en samlet løsning for hele Lolland Kommune, og i takt med den udvikling som der løbende sker på mobilitet -og kontraktstyringsområdet.
Jobbet kræver gode samarbejdsevner samt en stor lyst til at arbejde med et fælles flådestyringssystem, en optimering af den eksisterende bilflåde og kontraktstyring. Det forventes endvidere, at du på sigt indgår i indkøbsteamet samlede løsningsportefølje, og kan se dig selv i opgaveløsninger som vedrører, forsikring og strategisk indkøb.
Det er vigtigt, at du har en god basisviden og stor lyst til at arbejde i en til tider kompleks verden fyldt med udefinerbare udfordringer. Du skal også kunne trives i en rolle med dig selv som omdrejningspunkt, og hvor organisationen ofte forventer en kort sagsbehandlingstid.
Din nye arbejdsplads er Lolland Kommunes Økonomisektor og i sektorens Indkøbsteam, som ligger i Maribo.
Teamet består pt af fire medarbejdere, og beskæftiger sig med strategisk indkøb, forsikring og flådestyring.
Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
For yderligere information om stillingen kan du kontakte Indkøbschef Søren Groth Therkelsen på tlf. 21 37 27 96.
Ansøgningsfristen er torsdag den 20. oktober 2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43.
Tiltrædelse efter aftale.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir