Vi søger i Borgerservice en ny kollega, der ligesom os motiveres af at yde en ekstra god service, som vi mener er med til at gøre hverdagen meget sjovere. Furesø Borgerservice arbejder med mange typer af henvendelser, og vi har derfor en meget bred viden, hvilket betyder, at vi kan vejlede borgerne tværfagligt.
Det har stor betydning for os, at du er god til at formidle og er forandringsparat, da vi hver eneste dag er afhængige af hinandens hjælp og sparring. Vi arbejder med en bred kompetenceflade, kombineret med faglig fordybelse i de enkelte fagområder. Du vil have kontakt med mange mennesker i forskellige livssituationer, så vi lægger bl.a. også vægt på personlige kompetencer som empati og rummelighed. Et fokus er bl.a. arbejdet med digital inklusion for at sikre, at borgerne understøttes i digital selvbetjening. Det er en fordel, hvis du har erfaring inden for Borgerservice eller kommunal sagsbehandling - men ikke et krav. Vi sørger altid for en grundig oplæring.
Om Furesø Borgerservice
Størstedelen af de opgaver, vi løser for borgerne, er udstedelse af pas, kørekort og MitID. Samtidig løser vi bl.a. opgaver inden for pladsanvisning, flytning, indrejse, sygesikring, helbredstillæg, lægevalg samt vielser.
Vores primære opgaver:
Vi har tidsbestilling i ekspeditionen i tidsrummet:
Vores telefontid er mandag-fredag kl. 10.00-14.00, torsdag dog kl. 10.00-17.00.
Hvem er du
Hvem er vi
Furesø Borgerservice og Digitalisering er i konstant udvikling. Derfor vil der være rig mulighed for at udforske det digitale spor. Vi arbejder dagligt med vores fælles mål, der bl.a. handler om, at vi er det menneskelige ansigt i den digitale offentlige sektor, og vi understøtter borgernes selvstændighed i det digitaliserede velfærdssamfund.
Den gode historie er vigtig for os, og derfor gør vi meget ud af at sikre, at borgerne møder en god og professionel service. Derfor har vi fx valgt at benytte Servicelovers i vores frontekspeditioner - som viser, at vi har en borgertilfredshed på 99%. Samt have medlyt på telefonsamtaler for at sikre god feedback og udvikling ved at benytte PerformerWIZ. Vi har en høj medarbejdertrivsel, som i 2023 lå på 4,6 ud af 5.
Vi går op i en god start, og derfor har vi udviklet en onboarding, som er med til at holde fokus på dette. Det er vigtigt, at du bliver en del af holdet og forstår vores visioner og fælles værdier. Vi er placeret i kulturhuset Galaksen lige ved Værløse station. Vi har fokus på selvudvikling, så vi sammen kan skabe et positivt og uformelt arbejdsmiljø - og så glæder vi os til at byde dig velkommen!
Løn og ansættelse
Har du spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Louise Steen Holmberg på mobil 7216 5884.
Praktisk
Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen.
I Furesø Kommune sker løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.
Job i Furesø? Kom og vær med!
I Furesø skaber vi løsninger sammen. Med kolleger på tværs af organisationen. Med brugere og borgere – ja med alle, vi er kommune for.
Fællesskaberne er vores svar på de udfordringer, vores velfærdssamfund står foran i de kommende år, hvor flere får brug for velfærdsydelser og over længere tid. Og hvor nye ideer derfor skal forny den service, vi yder.
Derfor giver vi plads til mødet mellem fagene og mellem mennesker, for det er her, innovationen opstår. Vi koordinerer med hinanden på tværs af titler og fagligheder, og vi holder godt styr på den daglige drift for at skabe sammenhæng for vores borgere. Vores hverdag har fokus på nærvær fremfor fravær på en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid. Så kom og vær med. Vi har også plads til dig.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir