Stillingopslag: Kundeserviceleder og Marketingspecialist hos Rubberduck
Lokation: Jernholmen 54, 2650 Hvidovre, Danmark
Type: Fuldtid
Om os
Rubberduck er i fuld gang med at revolutionere dækservicebranchen ved at gøre det nemt og bekvemt for kunderne at få skiftet og opbevaret dæk, direkte ved deres hjem eller arbejdsplads. Vi er en ung, dynamisk virksomhed i vækst med et stærkt sammenhold og høje ambitioner. Vores mål er at levere fremragende kundeservice og innovative løsninger, som vores kunder kan stole på.
Om rollen
Vi søger en engageret og proaktiv Kundeserviceleder og Marketingansvarlig til at styrke vores kundeserviceteam og drive vores marketingindsatser. I denne rolle vil du lede kundeserviceteamet og sikre en effektiv og positiv kundeserviceoplevelse. Samtidig vil du selvstændigt håndtere vores e-mail marketing, salgsmål for kundeserviceteamet og outbound kampagner. Det forventes, at 60% af din tid vil blive brugt på ledelse af kundeserviceteamet, og 40% vil blive brugt på eksekvering af marketingopgaver.
Dine ansvarsområder
Kundeservice:
Marketing:
Vi er en ung virksomhed, og du skal derfor trives med at have forskellige ansvarshatte på. Samtidig skal du se det som et sted, hvor du får det ansvar du tager, og kan få friheden til at teste og iplemenetere de senste AI løsninger i markedet, der kan lette hele organisationen.
Dine kvalifikationer
Vi tilbyder
Ansøgning
Er du klar til at tage ansvar og være en del af fremtidens dækservice? Send din ansøgning og CV til [email protected] senest den 20. juni.
Vi vil sætte pris på, at din ansøgning ikke er lavet i ChatGPT.
Har du spørgsmål til stillingen inden? Skriv en mail, og vi kan ringe sammen efterfølgende.
Vi behandler ansøgninger løbende og ønsker opstart i august måned.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Rubberduck ApS
Jernholmen 54, 2650 Hvidovre, Danmark
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir