Vi er en virksomhed i vækst, der er i gang med at udvikle lokale og grønne energisystemer indenfor både fjernvarmesektoren og elsektoren. Da vi får flere og flere opgaver, betyder det, at vores økonomiteam har brug for flere ressourcer. Den ressource håber vi kan være dig. Så har du flair for faktureringer og bogføringer? Trives du med forskellige regnskabsmæssige opgaver, og samtidig er klar på at prøve noget nyt? Så søg stillingen, og bliv en del af holdet hos os.
Dine opgaver
Du vil blive en del af vores økonomiteam, og i den sammenhæng vil dine opgaver bl.a. være:
Udover at indgå i økonomiteamet, vil du få opgaver, der går på tværs af vores teams. Du vil få tildelt administrative opgaver fra vores driftsteam, og du skal forvente, at du også kan få opgaver tildelt fra vores administrative team.
Din profil
Vi forestiller os, at:
Ansættelsesvilkår
Du vil blive en del af vores økonomiteam, hvor du ansættes som Regnskabsassistent med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Tilrettelæggelsen af arbejdstiden skal du koordinere med økonomiteamet. Vi har gode personalevilkår, og vi værdsætter og understøtter ønsker om faglig udvikling.
Vil du vide mere?
Du skal være velkommen til at kontakte Rie Krabsen, der er HR ansvarlig på [email protected]. Derudover kan du finde flere informationer om EBO Consult på www.ebo.dk
Ansøgningsfristen er d. 1. juli. Vi ønsker, at stillingen besættes d. 1. september 2024, men er selvfølgelig åben overfor at ændre på dette, hvis vi finder det rette match.
Vi håber, at du vil være med på vores grønne rejse, og vi ser frem til at høre fra dig.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir