Nyborg Kommune har iværksat en større organisationsændring. Det har medført, at Ejendomme, Intern Service og Rengøring er blevet slået sammen i en FM-gruppe "Ejendomme og Service". Dette betyder, at flere afdelinger skal drage nytte af hinanden, og de rette synergier skal sættes i spil.
Vores arbejdsplads
Ejendomsgruppen består af syv erfarne medarbejdere, som er forankret i sektionen "Ejendomme og Service". Ejendomsgruppen har ansvaret for anlægsopgaver samt drift og vedligeholdelse af kommunale bygninger. Disse er fordelt på 144 adresser, der udgør ca. 172.000 m2. Ejendomsgruppen har i denne sammenhæng ansvaret for de systemer, som understøtter anlægsopgaver, drift og vedligehold, og tekniske anlæg.
Vi vægter et stærkt fagligt miljø, godt kollegialt sammenhold og arbejdsglæde højt. Vi prioriterer faglig sparring og gør ofte brug af hinandens individuelle kompetencer. Det er vigtigt for os, at der er et godt arbejdsmiljø med åbenhed, tillid, udvikling samt godt humør i hverdagen.
Personprofil
Ingen kan alt, men vi lægger vægt på, at du som bygningskonstruktør til Drift og Vedligehold har nedenstående kompetencer:
Som person er du hjælpsom og vedholdende med et højt drive ift. fremdrift. Du trives i en omskiftelig hverdag med mange opgaver, både anlægs-, drifts- og udviklingsopgaver i forhold til FM-systemet. Du er kvalitetsbevidst, har styr på detaljen og nyder at arbejde med både mennesker, data og teknik. Du skal også kunne lide at samarbejde i et team.
Kvalifikationer
Om stillingen
Som bygningskonstruktør til Drift og Vedligehold i Ejendomsgruppen vil du få et selvstændigt ansvar for egne anlægsprojekter. Du vil arbejde tæt sammen med gruppen af teknikere med ansvar for drift og vedligeholdelse, projektledelse på større og mindre anlægsopgaver og energiprojekter. Gruppen koordinerer, sparrer og videndeler tæt, ligesom du vil indgå i et tæt samarbejde med teknikere og håndværkere lokalt. Du vil således komme til at arbejde selvstændigt, men ikke alene.
Din dag vil være en vekslende hverdag med mangeartede relationer og projekter. Din daglige gang vil være på kontoret i Nørregade 3 i Nyborg samt ude på bygningerne i hele kommunen. Det betyder, at stillingen indebærer en afvekslende hverdag med både drifts- og udviklingsopgaver på forskellige lokationer, men med en primær arbejdsplads i Nørregade 3 i Nyborg. Opgaver i stillingen:
Hvad tilbyder vi:
Og at du kan se dig selv i nedenstående:
Yderligere information:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal afleveres straffeattest inden ansættelse.
Stillingen er normeret til 37 timer ugentlig.
Yderligere oplysninger og spørgsmål om stillingen kan fås ved leder for Ejendomme - Marcus Høg på tlf.: 4011 2908 eller på mail: [email protected].
Ansøgningsfrist: 24. juni 2024
Ansættelsessamtaler afholdes løbende og afvikles fysisk på Nyborg Rådhus
Tiltrædelse 1. september 2024
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir