Beskrivelse
Trives du med at have ansvaret for en virksomheds økonomifunktion? Er du detaljeorienteret, struktureret og sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet? Hvis du samtidig har lyst til at få en central position i en velkonsolideret og danskejet virksomhed, som specialiserer sig i hudplejeprodukter, så er det netop dig vi søger som Regnskabsansvarlig hos Beauté Pacifique i Hadsund.
Som Regnskabsansvarlig hos Beauté Pacifique bliver du ansvarlig for virksomhedens økonomifunktion og vil referere til virksomhedens CEO. Du vil få en alsidig portefølje med arbejdsopgaver, som spænder bredt fra den daglige bogføring og lønkørsel til måneds- og årsafslutning samt diverse økonomiske analyser og løbende rapportering. For at lykkes i rollen er det essentielt, at du er hands-on og trives med de daglige bogføringsopgaver. Derudover forventes det, at du formår at planlægge og tilrettelægge din arbejdsdag, så deadlines nås.
Stillingen er på 37,5 time pr. uge.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:
Arbejdsopgaver
- Debitor-, kreditor og finansbogholderiet
- Lagermonitorering/afstemninger sammen med indkøb og lager
- Løn til ca. 40 funktionærer
- Moms (herunder moms for Tyskland i samarbejde med ekstern partner)
- Kontakt til offentlige myndigheder, fx Skat og Danmarks statistik
- Månedsafslutning
- Diverse økonomiske analyser og løbende rapporteringer
- Årsafslutning i samarbejde med revisor
- Løbende ad hoc-opgaver
Om Beauté Pacifique Beauté Pacifique er en dansk virksomhed, som blev grundlagt i 1997. I dag er virksomheden en anerkendt og international virksomhed, som udvikler og sælger hudplejeprodukter under eget mærke. Virksomhedens produkter sælges blandt andet til danske butikker som Matas, men også i en række lande verden over. Derudover ejer Beauté Pacifique også en hudklinik, Ambulatoriet, hvor der tilbydes behandlinger og kompetent vejledning, som tager udgangspunkt i den enkelte persons behov og ønsker. Beauté Pacifique har hovedkontor i Hadsund, hvor der et dynamisk og uformelt miljø med korte beslutningsprocesser.
Du tilbydes - 37,5 time pr. uge
- Fleksible arbejdstider
- Rabatordning på produkter
- Fri telefon
- Mulighed for pensionsordning
- Sundhedsforsikring
- Løn efter kvalifikationer
Personlige kompetencer Som medarbejder er du kvalitetsbevidst og selvkørende samtidig med, at du er god til at bevare overblikket og nå dine deadlines. Du formår at planlægge og koordinere din arbejdsdag fra A-Z og du trives i en position, hvor du har en bred vifte af arbejdsopgaver. Dertil er du proaktiv, hjælpsom og du har en positiv og åben tilgang til opgaver og kollegaer.
IT-kompetencer Solide IT-kompetencer. Gerne erfaring med Uniconta, men ikke et krav.
Uddannelse og erfaring Minimum 5 års erfaring fra lignende stilling. Erfaring vægtes højere end uddannelse.
Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale.
Kontaktpersoner Søren B. Christiansen & Caroline Jakobsen.
Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.