Vil du være med til sikre vores kollegaer i Andel en stabil og sikker IT-platform, som gør dem i stand til at løse fremtidens vigtige opgaver? Og vil du være en del af en løsningsorienteret og dygtig support hvor hverdagen aldrig bliver kedelig?
Vores IT-supportteam servicerer Andels over 2000 medarbejdere, på tværs af 4 kontorer på Sjælland. Teamet møder alle dele af forretningen og vi stræber efter at levere den bedste service, så vores kolleger når deres mål i koncernen.
En hverdag med høj fleksibilitet, faglighed og humor
Du bliver en del af vores support team med 20 medarbejdere, hvor der er god dynamik og plads til alle, lige fra vores dygtige unge elever, til alderspræsidenten på seniorordning. Din hverdag bliver primært fra kontoret i Haslev og ca. én dag om ugen på andre lokationer enten Svinninge eller Virum. (Få opgaver kan kræve flere dage på andre lokationer). Der er høj fleksibilitet i f.h.t. hjemmearbejde, som altid koordineres under hensyntagen til samarbejdet med kolleger og arbejdets udførelse.
“Selv om teamet er spredt på lokationer har vi et godt og tillidsfuldt fællesskab, hvor dialog og sparring er en fast del af arbejdet. Vores samvær er kendetegnet ved en god balance mellem faglighed og humor” fortæller Afdelingsleder Flemming Hardsner.
En tekniske specialist der leverer støtte til intern IT
Du vil få selvstændige leverancer og et medansvar for at vedligeholde og udvikle automatikker til at understøtte vores ITSM-processer i koncernen. Du er i stand til at omsætte processer til en digital understøttelse, så daglige arbejdsopgaver kan udføres på den mest smidige måde.
Desuden deltager du i arbejdet med såvel de løbende drift-opgaver med vedligehold af stamdata, proces formularer, brugeradministration og systemkontroller, samtidig med at du udvikler integrationer og automatikker der kan sikre at de kørende processer håndteres mere effektiv.
Du får ansvar for at:
Udvikle løsninger der sikrer stabilitet og overvågning af driften
Udvikle integrationer til 3. parts systemer.
Kommunikere løsninger for at sikre optimal implementering og forankring.
Dokumentation af implementerede løsninger.
Vi anvender bla. følgende disipliner: JSON, Java Script, WebHook, http, REST API.
Selvstændig relationsskaber
I teamet arbejder vi med en høj grad af individuel frihed i løsningen af opgaver, hvor beslutningskompetencen i høj grad ligger hos den enkelte medarbejder. Det sætter krav til samarbejdet, men også til den enkeltes evne til selvstændigt at vurdere en opgave. Derfor er det vigtigt at du befinder dig godt med at arbejde selvstændigt og kan tage ansvar for opgaver. Du har desuden fokus på at opbygge relationer respektfuldt og imødekommende i dine samarbejder på tværs.
“IT Support har en central rolle der sikrer vores kollegaer i Andel en stabil og sikker IT-platform. Den opgave løser vi i tæt samarbejde med IT-Operations og IT-sikkerhed, samt det øvrige IT.” Citat Flemming Hardsner
Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen.
Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Læs mere om kulturen og personaleforhold på karrieresiden på Andel.dk.
Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Flemming Hardsner på 51 39 49 58.
amtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Der vil blive indhentet straffeattest ved ansættelse.
Vi ser frem til at høre fra dig!
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir