Bliver du drevet af at motivere og udvikle andre? Vi kan tilbyde dig en ny stilling der indebærer personaleledelse, distanceledelse og medarbejderudvikling af 13 engagerede Ejendomsserviceteknikere, fordelt på vores 5 lokationer.
Sæt dit eget præg
Du får mulighed for at sætte dit eget præg på opgaveløsningen. Det indebærer blandt andet metode for bygningssyn og langtidsplanlægning.
Derudover vil du komme til at have fokus på:
Din base forventer vi vil være i Svinninge eller Haslev, alt efter din bopæl. Der er ikke et fast mødetidspunkt, men dit team vil være til stede på lokationer i tidsrummet 07:00-15:00.
Dit team
Dine 13 teamkollegaer er en del af afdelingen Facility Management – Bygninger. De leverer bygningsdrift og service til vores 5 lokationer, Svinninge, Haslev, Virum, Ballerup, på Pionergården i Kalundborg og derudover står vi for driften af en række mindre lokationer, fordelt på hele Sjælland. Det vil sige, at de 13 kollegaer har en fast lokation de er tilknyttet, og vi ser derfor ikke alle hinanden dagligt.
’’Vi har en faglig stolthed for det arbejde vi udfører. Det er fedt at der er ikke 2 dage som er ens,’’ fortæller din kommende kollega Brian.
De daglige opgaver prioriteres og planlægges af medarbejderne ude på lokationerne.
Teamets opgaver indebærer blandt andet:
’’Vores vigtigste opgave er at sørge for, at vores kollegaer har de bedst mulige arbejdsbetingelser. Det gør vi altid med et smil, for at være nærværende overfor alle kollegaerne,’’ fortæller din kommende kollega Hasse.
Er du vores nye teamleder?
Du har erfaring med personaleledelse og det vil være en fordel, hvis du har stiftet bekendtskab med distanceledelse. Du bliver drevet af at motivere og udvikle andre med din empatiske tilgang, og du trives i at indgå i forskellige samarbejdsrelationer.
Derudover håber vi på at du har:
Det vil derudover være en fordel hvis du i forvejen kender til Ejendomsservice branchen, men det er ikke et krav.
Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
I Andel bliver du en del af en arbejdsplads, der arbejder midt i den grønne omstilling, hvor forandringer er en naturlig del af vores spændende fælles rejse og hverdag.
Vi tager os godt af vores kolleger og har fokus på din personlige og faglige udvikling. Du kommer til at deltage i fælles onboarding-dage, hvor du bl.a. hører om koncernens udvikling og møder andre nye kolleger fra hele koncernen. Hos os får du desuden fleksible arbejdstider, forsikringsordninger, adgang til motionsrum, betalt mobiltelefon og internetadgang samt mulighed for en APV-godkendt hjemmearbejdsplads. Løn gives efter kvalifikationer.
Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kasper Stau Bandmann på telefon +45 30 33 89 85.
Samtaler afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig!
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir