1. Alle Job
  2. IT
  3. Vejle
UDLØBET

Vejle Kommune

IT-supporter til Vejle Kommune

Fuldtid

Permanent

Skolegade 1, 7100 Vejle, Danmark

SE PÅ KORT
Vejle Kommune
ID: 2848069
|
Indrykket for 65 dage siden

Til IT Support & Printcenter søger vi en imødekommende, dygtig og teknisk velfunderet kollega til, sammen med vores øvrige IT-kolleger, at sikre et højt serviceniveau fra IT Support & Printcenter.
 

Om jobbet


Vejle Kommunes centrale IT-supportfunktion hjælper cirka 10.000 administrative brugere med deres daglige IT-udfordringer. Vi søger en ny serviceminded kollega, der altid har dem i fokus, når IT-opgaver i alle størrelser og sværhedsgrader løses. Du er en udpræget teamplayer, og som den bedste kollega forstår du vigtigheden af at løfte i flok.
 
  • Du vil primært arbejde med opgaver i vores 2. level support. Her vil du, sammen med dygtige kolleger, sikre, at vores brugere får hurtig og kvalificeret hjælp til de mere komplekse eller tidskrævende problemer.
  • Du vil også kunne deltage i 1. level support, hvor vi hjælper brugerne med de fleste daglige IT-problemer. Henvendelserne modtager vi via telefon, e-mail, serviceportalen og ved personlige henvendelser.
  • Du vil blive involveret i projekter, der går på tværs af 1., 2. og 3. level support.
 

Vi forventer af dig

 
  • At du gerne går det ekstra skridt for at medvirke til at løfte kolleger, udvikle teamet og afdelingen, samt sikre at fokus og aftaler overholdes.
  • At du kan holde hovedet koldt, når det går rigtig stærkt.
  • At du har god teknisk forståelse og gerne deler din viden med kollegerne.
  • At du er god til at dokumentere dit arbejde.
  • At du har en relevant IT-uddannelse og flere års erfaring inden for en lignende stilling.
  • At du er mødestabil – det er en fuldtidsstilling, og dine kolleger har brug for dig.
 

Om dig og din baggrund:


Du har konkrete erfaringer med at arbejde i en større og professionel IT-afdeling og har på den baggrund gode teknisk faglige IT-kompetencer, en solid arbejdskapacitet og i det hele taget masser af "gåpåmod". Du formår at omsætte viden og engagement til service i verdensklasse med brugeren i centrum.

Vi tænker, at du har følgende personlige kvaliteter:
 
  • Du er en god kollega og ønsker at engagere dig i teamet og afdelingen.
  • Du er fyldt med energi og gejst, og holder fast i opgaverne til de er løst.
  • Du er kendetegnet ved at have en åben og positiv indstilling til verden omkring dig.
  • Du arbejder analytisk, struktureret og er i stand til at agere, før problemerne vokser sig store.
  • Du er nysgerrig af natur og trives i en stor organisation, hvor forandringer er normalen.
 

Vi tilbyder dig

 
  • En arbejdsplads med fuldt fokus på den gode brugeroplevelse, og hvor brugerne kvitterer med tårnhøje brugertilfredshedsmålinger.
  • En arbejdsplads med gode kolleger i et uformelt og afslappet miljø.
  • En arbejdsplads, der vægter personlig trivsel højt.
  • Gode udviklings- og efteruddannelsesmuligheder både fagligt og personligt.
  • Mulighed for at arbejde med en bred palet af teknologier og produkter.
  • Mulighed for deltagelse i en række årlige sociale og faglige arrangementer.


Ansættelsesvilkår
  • Fastansættelse
  • Start hurtigst muligt
  • Arbejdstid fuldtid 37 timer/ugentligt
  • Løn og ansættelse efter gældende overenskomst
 

Om os


IT Support & Printcenter er en del af kommunens centrale IT-afdeling. Afdelingen understøtter kommunens fokus på stabil drift, strategisk ansvar, effektiv og kvalificeret support og vores overordnede målsætning er; Vi vil være forretningens foretrukne samarbejdspartner.

IT-afdelingen består af 36 fastansatte og 2 elever, hvoraf de 18 medarbejdere er ansat i Support & Printcenteret, hvor også denne stilling er tilknyttet.

Strukturen er flad, og vi praktiserer et tæt samarbejde mellem de forskellige arbejdsområder som Printcenter, Support, Drift, Udvikling og Arkitektur. Afdelingen er hele tiden i bevægelse, hvorfor der ikke nødvendigvis skelnes skarpt mellem områderne.

Arbejdsopgaverne og processerne er delvis formaliseret efter ITIL principperne.
 

Flere oplysninger


Basisplatformen består af ca. 4.500 administrative arbejdspladser og ca. 3.000 skole-PC’er. Herudover håndteres netværk, tablets, mobiltelefoner etc. af IT. Support på specifikke fagsystemer foregår decentralt i de enkelte forvaltninger.

Samtaler afholdes mandag den 24. marts og tirsdag den 25. marts 2025.

Du kan få yderligere information hos leder af IT-support Niels-Jørgen Poulsen på tlf. 20 14 16 41.

Ansøgningsfrist
Mandag den 16. marts 2025.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Andre brugere kiggede også på disse job:

IT-supporter
Syddanmark
IT-supporter
Vejle
IT
Syddanmark
IT
Vejle

Andre job der minder om dette

    Charles River Laboratories,

    Field Service Engineer - Denmark

    Fuldtid

    Andkærvej 19, 7100 Vejle, Danmark

    Indrykket for 24 dage siden

    Udløber snart

    Fuldtid

    Niels Bohrs Alle 1, 5230 Odense M, Danmark

    Indrykket for 26 dage siden

    Fuldtid

    Brændekildevej 37, 5250 Odense SV, Danmark

    Indrykket for 23 dage siden

    Fuldtid

    5000 Odense C, Danmark

    Indrykket for 23 dage siden

Søg efter andre job

Andre brugere kiggede også på disse job:

IT-supporter
Syddanmark
IT-supporter
Vejle
IT
Syddanmark
IT
Vejle