1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Nordfyns
UDLØBET

Nordfyns Kommune, Bo- og Aktivitetstilbud Bogense

Vi søger en vagtplanlægger til Bo- og Aktivitetstilbud Bogense – Er det måske dig?

Fuldtid

Permanent

Harritslevvej 9, 5400 Bogense, Danmark

SE PÅ KORT
Nordfyns Kommune
ID: 2780900
|
Indrykket for 12 dage siden
  • Har du stærke kompetencer inden for vagplanlægning, hvor du sætter en dyd i, at personalet har individuelle, gode arbejdsrul, samtidig med at der altid er de rette medarbejderkompetencer tilstede, så borgerne kan få den nødvendige støtte?
  • Og har du hertil de gode samarbejdsevner, som det påkræves, for at sikre dette?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, så håber vi på - og glæder os til - at modtage din ansøgning.

Vi har nu oprettet en stilling, hvor du som planlægger, får ansvaret for vagplanlægning af de tre afdelinger, som Bo- og Aktivitetstilbud Bogense rummer. Da alle afdelingerne er samlet under ét tag, vil du være tæt på medarbejderne og ledelsen samt få din egen arbejdsstation på lokationen.

Vi er meget fleksible ift. Arbejdstider. Arbejdstiden er mandag til fredag i dagstimerne, og der kan tilbydes 37 timer om ugen. Dette planlægges i fællesskab med de to teamledere. Stillingen ønskes besat fra den 1. februar 2025.

Om os:
Bo- og Aktivitetstilbud Bogense er et relativt nyetableret tilbud, og har nu rundet sine tre første år. Det består af tre afdelinger samt et industrikøkken, hvor vores to ernæringsassistenter laver mad fra bunden til alle afdelingerne:

  • Botilbud Bogense - Senhjerneskade er et døgntilbud til voksne borgere (+18 år) med moderat til meget svær erhvervet hjerneskade med 12 lejligheder.
  • Botilbud Bogense – Udviklingshæmmet er et døgntilbud til voksne borgere (+18 år) med nedsat fysisk- og psykisk funktionsevne med 9 lejligheder.
  • Aktivitetstilbud Bogense er et dagtilbud, hvor borgerne visiteres efter serviceloven §104. Tilbuddet retter sig mod borgere med medfødt eller erhvervet hjerneskade. Borgeren visiteres af sagsbehandler med klare mål, hvorefter aktivitetsmedarbejderne sammen med borgeren opretter delmål ud fra borgers ønsker og drømme.

Den 1. oktober 2021 flyttede vi ind i de helt nye lokaler, som er indrettet specifikt til de ovenstående borgermålgrupper. Disse rummer bl.a. også træningscenter og sanseintegrationsrum. Vi er nu i proces med at etablere det meningsfulde samarbejde på tværs af afdelingerne til gavn for borgerne og medarbejderne.

Fælles for alle tilbuddene er den anerkendende, rehabiliterende og neuropædagogiske tilgang. Vi tager altid udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og ønsker til det gode og meningsfulde hverdagsliv. Vi yder støtte til at udvikle og vedligeholde kognitive, sociale, fysiske, psykiske og emotionelle færdigheder.

Der er i alt ca. 45 faste medarbejdere og 20 interne afløsere med forskellig faglig baggrund. Blandt personalet er der social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, ergoterapeuter, pædagoger, sygeplejersker, socialrådgivere, ernæringsassistenter og omsorgsmedarbejdere. Derudover er vi uddannelsessted for både social- og sundhedsassistentelever, pædagogiske assistentelever, pædagogstuderende og sygeplejerskestuderende.

Opgaven består af:

  • langtidsplanlægning og ressourcestyring via udformning af vagtrul, der sikrer, at dagens og fremtidens vagter er dækket med de rette medarbejderkompetencer
  • at skabe sammenhæng mellem vagtplanlægning og drift, således at borgerne oplever den mest optimale støtte i dagligdagen
  • samarbejde med medarbejdere og ledelse herom
  • hjælp til planlægning af ferie, helligdage mv. under hensyntagen til ønsker og rammerne herfor
  • vurdering af personalebehov ved opstået ændringer i forhold til det planlagte, herunder dækning af vagter ved sygdom og andet fravær
  • sikring af afvikling af normtid, ferie, afspadsering, omsorgsdage m.m.
  • at stå for alt registrering i KMD Opus Vagtplan og Simple Plan
  • løbende administrative arbejdsopgaver, som koordineres med de to teamledere.

Hvem er du?

  • Du er engageret, udadvendt og trives i dialogen med både ledere og medarbejdere.
  • Du har erfaring med vagtplanlægning og kendskab til vagtplanlægningssystemer, gerne KMD Opus og Simple Plan.
  • Du har erfaring med arbejdstidsregler og har let ved at sætte dig ind i lovgivning og overenskomster, som har betydning for vagtplanlægningen.
  • Du kan samarbejde med øvrige vagtplanlæggere og ledelse i hele kommunen for at sikre en optimal vagtplanlægning, hvor overenskomster altid overholdes.
  • Du kan arbejde struktureret, overholde deadlines og bevare overblikket, således at der sikres holdbare løsninger i planlægningen.
  • Du er god til dialog og formidling af f.eks. arbejdstidsregler, overenskomster og konsekvenserne heraf for medarbejderne.
  • Du kan lide at være en del af noget nyt og er klar på forandringer.

Vi kan tilbyde:

  • grundig introduktion til dine kommende arbejdsopgaver
  • kursus ved KMD ift. vagplanssystemet
  • en arbejdsplads med høj faglighed, medindflydelse og omsorg for hinanden
  • en spændende arbejdsplads, der ikke er bange for nye initiativer og kreative løsninger
  • en arbejdsplads i udvikling med plads til faglig fordybelse
  • et stærkt tværfagligt samarbejde
  • en engageret ledelse, der er tæt på og interesseret i din udvikling og trivsel
  • tæt tværgående interesse-fællesskab og samarbejde med de andre vagtplanlæggere i Sundhed og Rehabilitering, hvor der altid er mulighed for faglig sparring
  • god sundhedsordning.

Ansættelsesprocessen:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos teamleder Anita Pultz Henckell på tlf. 23 11 34 99 eller teamleder Betina Lauth Andersen på tlf. 40 49 92 71.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, dit CV samt relevante bilag senest mandag den 16. december 2024 kl. 8.00.

Ansættelsessamtalerne afholdes den 17. og 18. december 2024.

Vi arbejder i Nordfyns Kommune på at skabe den ”Attraktive Arbejdsplads”, og her kan du i linket bl.a. læse mere om personalepolitikken, MED-aftalen, arbejdsmiljø, sundhedsordning, medarbejdergrundlag og meget mere: En attraktiv arbejdsplads - Nordfyns Kommune


Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fast stilling på op til 37 timer. Ansættelsesstedet er Bo- og Aktivitetstilbud Bogense, Harritslevvej 7-9, 5400 Bogense.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Straffeattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Planlægger
Nordfyns
Planlægger
Syddanmark
Kontor og administration
Nordfyns
Kontor og administration
Syddanmark

Andre job der minder om dette

    dao distribution A/S

    Er du vores nye Seniorplanlægger til Logistik og Planlægning til vores kontor i Vejle?

    Fuldtid

    Vejle

    Indrykket for 7 dage siden

    Fuldtid

    Hilmar Finsens Gade 18, 6400 Sønderborg, Danmark

    Indrykket for 6 dage siden

    Fuldtid

    Nytorv 11, 6000 Kolding, Danmark

    Indrykket for 9 dage siden

    Arbejdssted: Trafik, Vej og Park, By- og Fællesforvaltningen, Nytorv 11, Kolding Arbejdstid: 37 timer pr. uge med flekstid Ansættelsestidspunkt: 1. marts 2025 eller snarest muligt Brænder du for at lø... Læs mere
    Kolding kommune
    Haderslev kommune

    Fuldtid

    Varbergvej 13, 6100 Haderslev, Danmark

    Indrykket for 9 dage siden

    Har du et skarpt overblik? Brænder du for at skabe struktur og orden i en travl hverdag, og ønsker du at bidrage til en velfungerende hverdag for beboere og medarbejdere? Vi søger en dygtig og ansvars... Læs mere
    Haderslev kommune

    Fuldtid

    Ballesvej 2, 7000 Fredericia, Danmark

    Indrykket for 14 dage siden

Søg efter andre job