Vi søger en Uddeler til SuperBrugsen på Albanigade i Odense
Er dit mål at lede og udvikle en mellemstor dansk virksomhed?
Hvis ja, så skulle du overveje at blive uddeler i SuperBrugsen. Det er nemlig det, vores moderne butikker repræsenterer både i forhold til økonomi, kompleksitet, IT-landskab, salg og ikke mindst lederskab.
Kan du se dig selv med ansvaret for en flok engageret medarbejderes trivsel, sparre med 15 andre dygtige uddelere og varehuschefer i distriktet samt samarbejde med fageksperter på Servicekontoret? Og har du lysten og viljen til at involvere dig i lokalområdet og sikre en positiv udvikling af butikken?
Coops strategi om vækst, glade medarbejdere og kunder er din ledestjerne
Du skal nemlig både få dine medarbejdere og din butik til at blomstre. Du er god til at uddelegere og involvere alle, for du ved, at det er vejen til et godt arbejdsmiljø og gode resultater – og ikke mindst fællesskab. Du vil blive målt på dine evner til at skabe overskud og skabe en butik, hvor det er godt og inspirerende at være medarbejder og kunde.
I samarbejde med din ledergruppe er det dig, der:
Du er god til mennesker
Du ved, at dine medarbejdere er din vigtigste ressource og sikrer deres trivsel, udvikling og interne rekruttering til Coops mange karrieremuligheder. Du forstår og værdsætter værdien af diversitet og sikrer nærvær og empati i din ledelse. Du kender dine medarbejdere – og de kender dig.
Dit mindset er vejen til succes
Selv om du tit skal handle kortsigtet, så tænker du langsigtet og strategisk. Det kommer også til udtryk i den lokale forretningsplan, som du udarbejder, udvikler og efterlever. Med din store ledelseserfaring fra detail håndterer du hele den operationelle ledelse, som struktur og fokus er en del af. Som en moderne leder kan du samtidigt skabe et arbejdsmiljø med ”højt til loftet”, gode dialoger og spændende udviklingsmuligheder – og så er du god til netværk og relationer. Du er ikke bleg for at spørge om hjælp, ligesom du altid selv er klar til at give en hånd med.
Du sælger både gode varer og gode værdier
I SuperBrugsen brænder vi for at gøre hverdagen lettere, sundere og mere økologisk og bæredygtig. Og det gør vi uden at gå på kompromis med kvaliteten. Derfor er der altid gang i nye projekter, som du skal være med til at massere ind i kundernes hverdag. Det kan du, fordi du er engageret, går forrest og kan være ambassadør for alt lige fra bæredygtig emballage, dyrevelfærd og til nemmere måltider i en travl hverdag. Samtidig har du friheden til at sætte dit eget præg på butikken, ligesom du også har din egen lokale bestyrelse at sparre med.
Nyd de bedste forudsætninger for både personlig og faglig udvikling – og attraktive personalegoder
Hos os har du adgang til både personlig og faglig uddannelse og udvikling, samt inspirationsmøder med både fagfolk indenfor vores respektive sortimenter og din salgschef og kolleger. Samtidig får du gode og fleksible arbejdsforhold, og også personalegoder som fx personalerabat og adgang til feriehuse til meget fordelagtige priser.
Spørg løs, hvis du vil med på holdet
Har du spørgsmål, så ring eller skriv til Salgschef Bjarne Bach - [email protected] - 5120 8868 / eller HR-forretningspartner Lars Boes Jørgensen - [email protected] - 2834 5533
Er du vores nye uddeler, så send din ansøgning via "Søg job" – vi afholder samtaler løbende. Sidste frist er dog 13/9 - 2024
I SuperBrugsen går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.
Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1000 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir