1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Furesø
UDLØBET

Furesø Kommune - Kultur- og Idrætsafdelingen

Til idrætsområdet i Furesø kommune søger vi en administrativ medarbejder til barselsvikariat.

Fuldtid

Permanent

Stiager 2, 3500 Værløse, Danmark

SE PÅ KORT
Furesø kommune
ID: 2741934
|
Indrykket for 65 dage siden

Idrætsområdet er karakteriseret ved veldrevne og præsentable kommunale anlæg med 65 fagligt dygtige og engagerede medarbejdere. Området favner bredt over mange anlæg såsom to svømmeanlæg, et fodboldstadion, flere udendørs idrætsanlæg og en række større og mindre idræts- og skolehaller. Du vil få et tæt samarbejde med lederen af idrætsområdet, som du refererer til, og de øvrige medarbejdere inden for idrætsområdet.

Vi søger en medarbejder, der er alsidig og har mod på at løse opgaver på tværs af området. Arbejdsopgaverne vil være mange, men med fokus på fakturabehandling, kontering, og også referat- og notatskrivning samt mødeplanlægning vil være opgaver, der skal løses. Herudover vil der også være forskellige administrative ad hoc-opgaver. Det er en fordel, at du kender til arbejdet i en kommune, dog ikke et krav.


Vi forventer, at du:

  • som minimum har en kontoruddannelse af kortere eller længere varighed
  • er struktureret, ansvarsbevidst og tager initiativ
  • har kendskab til og har arbejdet med KMD OPUS
  • kan arbejde selvstændigt og fungere i samarbejde med andre
  • har gode kommunikative evner, i både skrift og tale
  • er udadvendt og glad for samværet med andre mennesker
  • kan holde øje på bolden og har overblik - også i stressede situationer


Vi tilbyder:

  • en afvekslende hverdag med fokus på effektive arbejdsgange
  • en høj grad af mulighed for selvstændighed i opgaverne
  • mulighed for at sætte sit eget præg på opgaveløsningen
  • et team af kompetente kollegaer, som går langt for at hjælpe og understøtte hinanden i hverdagen
  • et sted med ”højt til loftet” og hvor du kan være med til at udvikle området

Det praktiske Stillingen gælder i perioden 1. januar 2025 til 31. december 2025, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer, som ligger primært i dagtimerne. I forbindelse med eksempelvis brugerudvalgsmøder må der påregnes arbejdstid i aftentimer. Dine løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem HK og Kommunernes Landsforening.

Ansøgningsfrist torsdag d. 14. november Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 48 Ansættelse i perioden pr. 1. januar 2025 til 31. december 2025

Vil du vide mere? Så er du velkommen til at kontakte leder af idrætsområdet Ulrik Gjerstrup-Olsen tlf. 7216 4157

Praktisk Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen. I Furesø Kommune sker løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.

Job i Furesø? Kom og vær med! I Furesø skaber vi løsninger sammen. Med kolleger på tværs af organisationen. Med brugere og borgere - ja, med alle, vi er kommune for. Fællesskaberne er vores svar på de udfordringer, vores velfærdssamfund står foran i de kommende år, hvor flere får brug for velfærdsydelser og over længere tid. Og hvor nye ideer derfor skal forny den service, vi yder.

Derfor giver vi plads til mødet mellem fagene og mellem mennesker, for det er her, innovationen opstår. Vi koordinerer med hinanden på tværs af titler og fagligheder, og vi holder godt styr på den daglige drift for at skabe sammenhæng for vores borgere. Vores hverdag har fokus på nærvær fremfor fravær på en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid. Så kom og vær med. Vi har også plads til dig.

 

 

Praktisk

Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen.

I Furesø Kommune sker løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.

 

Job i Furesø? Kom og vær med!
I Furesø skaber vi løsninger sammen. Med kolleger på tværs af organisationen. Med brugere og borgere – ja med alle, vi er kommune for.
Fællesskaberne er vores svar på de udfordringer, vores velfærdssamfund står foran i de kommende år, hvor flere får brug for velfærdsydelser og over længere tid. Og hvor nye ideer derfor skal forny den service, vi yder.

Derfor giver vi plads til mødet mellem fagene og mellem mennesker, for det er her, innovationen opstår. Vi koordinerer med hinanden på tværs af titler og fagligheder, og vi holder godt styr på den daglige drift for at skabe sammenhæng for vores borgere. Vores hverdag har fokus på nærvær fremfor fravær på en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid. Så kom og vær med. Vi har også plads til dig.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Administrativ medarbejder
Furesø
Administrativ medarbejder
Hovedstaden
Kontor og administration
Furesø
Kontor og administration
Hovedstaden

Andre job der minder om dette

    Furesø kommune

    Furesø Kommune - Ydelse, Integration og Sygedagpenge

    Vi søger to nye kollegaer til Ydelsesområdet

    Fuldtid

    Stiager 2, 3500 Værløse, Danmark

    Indrykket for 5 dage siden

    Vi søger to nye kollegaer til ydelsesområdet med ansættelse senest 1. marts 2025. Vi er et team, som håndterer bevilling og udbetaling af forsørgelsesydelser som fx kontanthjælp, uddannelseshjælp, enk... Læs mere
    Furesø kommune

    Fuldtid

    Bygmarken 7, 3520 Farum, Danmark

    Indrykket for 6 dage siden

    Fuldtid

    Farum Gydevej 64, 3520 Farum, Danmark

    Indrykket for 10 dage siden

Søg efter andre job