Vi søger en leder til Æblehaven i Haarby med tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. november 2024.
Æblehaven er et plejehjem med masser af hjertevarme, nærvær og humor.
Huset er opdelt i 4 bo-enheder, og der bor 34 beboere i egen lejlighed.
Vi holder af at skabe udvikling og fællesskab og er gode til at bruge vores faciliteter og afholde forskellige arrangementer. Vi har bl.a. et stort orangeri, der både bliver brugt til hverdag og til fællesarrangementer – alt fra en god frokost til større arrangementer. Desuden holder vi fredagsbar og fællesspisninger for familierne.
Vi er i alt 33 medarbejdere og 4 spirejobbere ansat på Æblehaven. Personalegruppen rummer mange forskelligheder og fagligheder og består bl.a. af social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, en sygeplejerske og medarbejdere ansat i fleksjob.
Vi er også et uddannelsessted for social- og sundhedselever.
Alle medarbejdere er engagerede, gode til det tværfaglige samarbejde, fagligt dygtige og brænder for at give beboerne en meningsfuld hverdag, hver dag.
I 2013 blev vi registreret som Eden-hjem, og vores ambition er fortsat at udvikle os og tilbyde et hjemligt miljø for vores beboere. Du kan læse om Eden Alternative her: https://plejeboliger.assens.dk/eden-alternative
Desuden kan du forvente, at vi tager godt i imod dig og søger for, at du får et individuelt tilrettelagt intro – afhængig af hvordan du lærer bedst.
Du får også gode og hjælpsomme kollegaer, og sammen skaber vi udvikling og forandring.
Som vores nye leder brænder du både for personaleledelse og faglig ledelse samtidig med, at du kan understøtte og videreudvikle vores arbejde med Eden Alternative.
Vores forventninger til dig som leder på et plejehjem i Assens Kommune
Beboernes forventninger til dig
Pårørendes/familiernes forventninger til dig
Medarbejdernes forventninger til dig
Du kan læse mere i job- og personprofil for leder i plejebolig i Assens Kommune.
Kan du se dig selv i ovenstående, har vi et fantastisk lederjob til dig.
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse.
Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse.
Er du inspireret og har lyst til at høre mere om stillingen? Så er du velkommen til at kontakte chef for Ældre og Forebyggelse, Lotte Hartmann Lenius, på tlf. 64 74 63 76.
Ansøgningsfristen er den 1. september 2024.
Der indkaldes til samtaler den 6. september 2024.
Første samtalerunde med ansættelsesudvalget afvikles den 12. september 2024. Inden første samtale vil du modtage en case til forberedelse.
Som led i rekrutteringsprocessen foretages der mellem første og anden samtale en personprofilanalyse med efterfølgende personlig tilbagemelding.
Anden samtalerunde med ansættelsesudvalget afvikles den 23. september 2024.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir