1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Kolding

Kolding Kommune - Redux, Administration

Studentermedhjælper hos Redux – Affald og Genbrug

Deltid

Tidsbegrænset

Bronzevej 6, 6000 Kolding, Danmark

SE PÅ KORT
Kolding kommune
ID: 2717238
|
Indrykket for 1 dage siden

Arbejdssted: Redux - Affald og Genbrug, By- og Fællesforvaltningen, Bronzevej 3, 6000 Kolding

Arbejdstid: 50-60 timer om måneden og hvor der også vil være aften- og weekendarbejde.

Ansættelsestidspunkt: Hurtigst muligt og senest 1. december 2024

Hvad kan vi tilbyde:

Gør en bæredygtig forskel: Bliv en del af et stærkt service- og administrationsteam.

Vil du arbejde med affaldssortering og være en del af et projekt, der vil have indflydelse på affaldshåndteringen for alle borgere i Kolding Kommune?

Vi søger en engageret studentermedhjælper til vores team Administration & Service hos Redux – Affald og Genbrug.
Du vil være en stor del af vores store projekt "10 Fraktioner", hvor vi arbejder med at implementere en ny affaldssorteringsordning i hele Kolding Kommune fra efteråret 2025. Projektet indebærer, at alle husstande skal sortere affald i 10 forskellige kategorier (fraktioner).

Du vil sætte dit fingeraftryk på Redux’ ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Vi tilbyder en unik mulighed for at få indsigt i arbejdet med affalds- og genbrugshåndtering i en kommune, der er frontløber på området. Du vil kunne udvikle dine faglige og personlige kompetencer i en praktisk kontekst. Vi sikrer, at du får en grundig oplæring, så du føler dig klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Hos os er humøret højt, og tonen er fri, hvilket skaber en stærk fællesskabsfølelse.


Funktioner:

Kan du se dig selv i en eller flere af disse ting?

  • Hjælpe borgere: Du vil besvare spørgsmål fra borgere om den nye affaldssorteringsordning og give vejledning via telefon, mail og evt. borgermøder.
  • Planlægge og koordinere: Du vil arbejde på projektet "10 Fraktioner" og hjælpe med at planlægge og koordinere indsatsen, så implementeringen bliver succesfuld.
  • Dialog og samarbejde med ejendomsejere: Du vil kontakte og samarbejde med viceværter og ejendomsejere for at finde de bedste måder at implementere affaldssorteringen i boligblokke og etageejendomme, hvilket også kan involvere fysiske dialogmøder.
  • Administrative opgaver: Du vil udføre forskellige administrative opgaver, som at håndtere dokumenter, data samt opfølgning på projektet.

Kvalifikationer:

Kan du beskrives sådan her?

  • Er i begyndelsen af din uddannelse inden for administration eller kommunikation: Så du kan følge projektet til slut.
  • Har interesse i at udvikle kundeservice- og kommunikationsfærdigheder: Du er motiveret for at hjælpe og vejlede borgere/boligforeninger gennem både skriftlig og mundtlig kommunikation.
  • Er initiativrig og selvstændig: Du tager ansvar og kan starte nye opgaver på egen hånd.
  • Er dygtig til at sikre kontinuerlig fremgang: Du håndterer uforudsete udfordringer uden at miste momentum.
  • … og så har du kørekort!

Hvem er vi?

Redux – Affald og Genbrug er en del af By- og Fællesforvaltningen. Vi er i alt ca. 90 ansatte – fordelt med 30 kolleger i administrationen og 60 kolleger i driften, som omsætter for ca. 150 mio. kr. om året. Vi drifter fem genbrugspladser og tømmer kommunens 1.500 miljøstationer (beholdere til plast, metal, glas og papir). Og så holder vi også styr på, at 30.000 affaldsbeholdere til rest- og madaffald bliver tømt.

Om By og Fællesforvaltningen
I By- og Fællesforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.

Om Kolding Kommune
By- og Fællesforvaltningen er én af fire forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen ”Kolding – sammen designer vi livet” og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.


Løn: I henhold til gældende overenskomst

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Teamleder Lone Jensen på telefon eller mobil 21 59 14 82.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".

Ansøgningsfrist: 6. oktober 2024.

Ansættelsessamtaler: Første samtale forventer vi at afholde den 15. oktober.
Mulig anden samtale vil være den 22. oktober.


Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Byg et professionelt CV til din jobsøgning

Fordi et godt CV kan være vejen til jobsamtalen

Opret en jobagent

Tilføj denne søgning til din jobagent og få nye job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Studentermedhjælper
Kolding
Studentermedhjælper
Syddanmark
Kontor og administration
Kolding
Kontor og administration
Syddanmark

Andre job der minder om dette

    Kolding kommune

    Kolding Kommune

    Studentermedhjælper til HR Organisationsudvikling, Kolding Kommune

    Deltid

    Akseltorv 1, 6000 Kolding, Danmark

    Indrykket for 7 dage siden

    Studentermedhjælper til HR Organisationsudvikling, Kolding Kommune Kolding Kommune søger en engageret og struktureret studentermedhjælper til HR Organisationsudvikling. Stillingen er på 8 timer ugentl... Læs mere
    Kolding kommune

    Deltid

    Jupitervej 6, 6000 Kolding, Danmark

    Indrykket for 8 dage siden

    Deltid

    6000 Kolding, Danmark

    Indrykket for 1 dage siden

Søg efter andre job