Vil du være med til at sikre en meningsfuld hverdag for psykisk sårbare borgere?
Kan du se dig selv arbejde med recoveryorienteret rehabilitering på et socialpsykiatrisk botilbud?
Brænder du for at være del af et tværfagligt arbejdsmiljø med fokus på høj faglighed?
I så fald er du måske vores nye medarbejder!
Om jobbet – den gode og professionelle relation til beboerne på Botilbuddet Skovsbovej er altafgørende!
Dine opgaver vil blandt andet være:
Om dig
Vi ønsker os en recoveryorienteret medarbejder med relevant erfaring og uddannelsesbaggrund, der:
Om os
Botilbuddet Skovsbovej 111 er noget helt særligt. Mest af alt holder vi af hverdagen og af beboerne. Vi oser af faglighed og engagement. Der er højt til loftet, og en uformel tone. Vi bruger humor som redskab til at sprede glæde, og som ventil, når det er svært.
Vi har en afdelingsleder og en afdelingssygeplejerske som udgør ledelsen på botilbuddet.
De arbejder tæt sammen med koordinatorgruppen og tillidsvalgte i forhold til at udmønte rammer og retning i vores løsning af kerneopgaven.
Vi ved, at når vi sammen tager ansvar, bliver energi til synergi. Med det mener vi, at vi har en gensidig afhængighed og forpligtelse på tværs af ledelse og medarbejdere.
Vi er en stor tværfagligt sammensat flok, vi er nysgerrige og har fokus på at give hinanden psykologisk tryghed i vores arbejdsliv.
På Socialområdet giver hver dag mening: Vi sætter en ære i at støtte mennesker til at leve et selvstændigt liv, også når udgangspunktet kan være svært. Vi kan mærke og se, at vi gør en forskel for den enkelte og for samfundet, og det skaber stolthed og motivation.
Vi insisterer på høj faglighed, også når vi har travlt. Hos os kommer du til at arbejde i et stærkt tværfagligt fællesskab som vokser af, at vi alle byder ind med hver vores specialiserede faglighed.
Video om Botilbuddet Skovsbovej: https://youtu.be/iEEh6mDinP8?si=tNxYYEIBAWopp_KI
Om Svendborg Kommune
Svendborg Kommune er i vores øjne en arbejdsplads af en helt perfekt størrelse: Vi er små nok til at være tæt på hinanden i et varmt uhøjtideligt fællesskab med korte kommandoveje og uden dagsordner. Og vi er store nok til at have god plads til ambitioner, høj faglighed og rige muligheder for udvikling. Vi holder af hverdagen og insisterer på, at det skal være rart at gå på arbejde. Vi har travlt, men ikke for travlt til at hjælpe hinanden.
Vores værdier findes ikke kun på papiret, vi bruger dem faktisk som kompas hver dag. Vi møder hinanden i øjenhøjde, i dialog og med tillid, og sammen skaber vi en tryg ramme, hvor vi alle kan løse vores opgaver selvstændigt, fleksibelt og ansvarligt.
Løn og ansættelse
Stillingen er på 37 timer, men vi er fleksible og vil så vidt muligt gerne imødekomme dine ønsker til timeantal. Derudover skal du helst kunne begynde den 1. december 2024.
Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Ved ansættelse i stillingen vil der blive indhentet en offentlig straffeattest.
Spørgsmål til stillingen og rammerne på Skovsbovej kan rettes til afdelingsleder Bjarke Helmø på Tlf. 2445 9566 og mail: [email protected]
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er torsdag d. 17. oktober. Vi forventer at afholde samtaler onsdag d.23.oktober og kandidater vil senest blive indkaldt mandag d.21.oktober. Som del af ansættelsesudvalget vil der også være en beboer fra Botilbuddet Skovsbovej.
Velkommen til Svendborg - Øhavets hovedstad!
Svendborg har en suveræn beliggenhed midt i den skønneste natur, på kanten af det Sydfynske Øhav og med en mini-metropol, der byder på det hele. Vi tøver ikke, når vi med stolthed kalder Svendborg for Fyns kulturhovedstad. Vi har en charmerende bymidte og livlig handelsby med teatre og museer samt et rigt foreningsliv. Vores dagtilbud og folkeskoler er i top og med særligt fokus på bevægelse og sport, og vi har flere videregående uddannelser, som snart samles i et attraktivt uddannelsesmiljø ved havnen. Svendborg er placeret midt i landet med en halv time til Odense og under to timer til København og Århus. Svendborg er med sine godt 59.000 indbyggere Fyns andenstørste kommune.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir