Vil du hjælpe medarbejdere og chefer med at lave god kommunikation, og vil du hjælpe til med vores nye intranet? Er du god til at analysere og udarbejde materiale? Har du lyst til at arbejde med vidensdeling i en kommunal forvaltning? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i afdelingen Politik, Analyse og Kommunikation på Rådhuset i Sønderborg.
Vi er ansvarlige for Sønderborg Kommunes hjemmesider (både den tekniske og den indholdsmæssige del) samt Sønderborg Kommunes SoMe. Derudover består afdelingen af journalistiske medarbejdere, der bl.a. har det overordnede ansvar for Sønderborg Kommunes pressekontakt, udarbejder pressemeddelelser og skriver taler til borgmesteren samt udvalgsformænd. Sidst, men ikke mindst, har afdelingen ansvar for tværgående strategiske projekter samt udarbejdelse af politiske analyser og notater, der danner beslutningsgrundlag for Byråd og Direktionen.
Vi har derfor brug for en studerende, der har modet til at kaste sig ud i mange forskellige opgaver, kan arbejde selvstændigt – og samtidig ikke er bange for at spørge. Du bliver en del af en afdeling med 13 medarbejdere, som har højt til loftet og mange opgaver. Du læser enten kommunikation, IT eller noget helt tredje – hovedsagen er, at du har lyst til at give en hånd med.
Hvad skal du:
Vi tilbyder dig:
Ansættelse
Den 1. november 2024 eller efter nærmere aftale.
Ansøgningsfrist er onsdag den 23. oktober 2024.
Arbejdstiden er 10-12 timer om ugen. Vi er fleksible i forhold til arbejdstider, så du kan planlægge i forhold til dit studie.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Hvis du har spørgsmål til studiejobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Malene Kragh Andersen på mail: [email protected] eller mobil 27 90 75 40.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir