Vil du være med til at skabe en meningsfuld hverdag for borgerne i Frisk-Pust Støtte & Akut Team? Falder det dig naturligt at arbejde med borgernes håb og drømme som en del af dit pædagogiske virke? Og er du rolig, positiv og god til at skabe relationer med mennekser i sårbare positioner? Så vil du trives rigtig godt hos os og vi vil meget gerne høre fra dig.
Om Frisk-Pust Støtte & Akut Team
Frisk-Pust Støtte & Akut leverer skræddersyede løsninger til mennesker med komplekse problemstillinger. Vores borgere er ofte præget af psykiatriske diagnoser, mistrivsel, adfærdsudfordringer og udviklingsvanskeligheder, som vi hjælper med at genoprette og udvikle i et hjemligt relationsorienteret rum med rammer, struktur, omsorg og anerkendelse. Vi tror på, at ikke to mennesker er ens og vi tilpasser derfor indsatsen til den enkelte i tråd med recovery-orienteret rehabilitering. Vi arbejder i teams omkring den enkelte borger, så der sikres stabilitet og genkendelighed i samarbejdet mellem borger og personale. Vores værdigrundlag baserer sig på temaerne tryghed, personlig udvikling, selvbestemmelse og fleksibilitet.
I Støtte & Akut Team tilbyder vi individuelle bo- og støtteindsatser til borgere, som har brug for en særligt tilrettelagt og individuel ramme - og vi kan sætte hurtigt ind, når behovet er der. Vi yder pt. støtteindsatser i Køge, Dianalund og Roskildeområdet. Vi yder akutanbringelser, støttekontaktperson og ungestøtte til unge samt socialpædagogisk støtte til voksne. Der er knyttet både teamkoordinator, sundhedsfagligt personale og teamleder til vores støtteindsatser.
Stillingen, man skal varetage, er som kontaktperson i et borgerteam alt efter fagligt og personligt match.
Vi vil have dig med på holdet, som kan se dig selv i følgende
Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som enten pædagog, pædagogisk assistent, socialrådgiver eller social- og sundhedsassistent. Vi forventer også, at du har erfaring med målgruppen fra enten botilbud, opholdssted, socialpsykiatri, almen psykiatri eller lignende. Vi lægger vægt på, at du kan arbejde fagligt og helhedsorienteret ud fra den enkelte borgers behov og ressourcer – og både har hjertet og din faglighed med. Vi forestiller os, at du har en nysgerrig, fleksibel og omsorgsfuld tilgang til arbejdet. Det falder dig naturligt at reflektere over dit arbejde – og du kan gøre rede for din faglighed, både skriftligt og mundtligt. Det er ligeledes en forventning, at du kan dokumentere den faglige indsats ved daglig journalisering ud fra borgernes indsatsmål. For at trives i stillingen kræver det, at du står stabilt i din faglige kerne og formår at bevare roen i mødet med borgere, der kan have problemskabende adfærd og et højt arousalniveau. Kørekort er nødvendigt for at bestride stillingen.
Det får du, hvis du vælger os
Yderligere information og kontakt
Har vi vakt din interesse og kan du se dig selv i stillingen? Så send gerne din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via dette opslag eller til [email protected]. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og indkalder derfor løbende til samtaler.
Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte rekrutteringskoordinator Camilla Christensen på tlf. 6131 8899.
Følg os også gerne på LinkedIn og Facebook, hvor vi løbende opdaterer med nyheder fra organisationen.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir