1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Aabenraa
UDLØBET

Aabenraa Kommune

Administrativ medarbejder med flair for HR-opgaver - Barselsvikariat

Fuldtid

Tidsbegrænset

Nygade 23c, 6200 Aabenraa, Danmark

SE PÅ KORT
Aabenraa kommune
ID: 2744889
|
Indrykket for 30 dage siden
Er du motiveret af at arbejde selvstændigt og systematisk med HR-opgaver og en bred vifte af administrative ad hoc-opgaver? Vil du have indflydelse på din egen arbejdsdag og gøre en forskel i organisationen hver dag? Og er du klar til en varieret arbejdsdag med masser af kontakt til kollegaer, ledere og samarbejdspartnere?

Om jobbet
Vi leder efter dig, der har sans for detaljer, elsker at nørde med en bred vifte af opgaver og har en HR-profil. Du motiveres af et spændende og udfordrende job med stor grad af selvstændighed og indflydelse på dit arbejde. Det er afgørende, at du er struktureret, velorganiseret og har gode samarbejds- og kommunikationsevner. Hos os vil du opleve et meningsfuldt og afvekslende arbejdsliv, hvor din indsats gør en forskel for hele organisationen hver dag.

Du bliver en del af stabsfunktionen i Hjemme- og Sygeplejen i Aabenraa Kommune. Hjemme- og Sygeplejen er en dynamisk organisation med 625 medarbejdere, der arbejder for at sikre borgerne den bedste behandling, pleje og omsorg. Vores administrationsteam består af fire dedikerede medarbejdere, der håndterer en bred portefølje af opgaver, herunder budget og økonomi, HR-opgaver, indkøbsopgaver samt ad hoc-administrative opgaver.

I Hjemme- og Sygeplejen er vi stolte over vores tværfaglige teams, som blev etableret i april. Denne store forandring er noget, vi vil fokusere på de næste par år som organisation. I år arbejder vi aktivt på at styrke tværfagligheden i teams, implementere fælles vagtstart og øve os i at afholde tværfaglige teamsmøder. Som stabsfunktion har vi en vigtig rolle i at støtte dem ved at løse vores kerneopgaver og sikre, at de har de bedste forudsætninger for at lykkes.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte
  • ansættelser og ændringer i ansættelser.
  • oprettelse af stillingsopslag og administration af rekrutteringsprocesser.
  • bestilling af IT-rettigheder og arbejdstøj.
  • oprettelse af adgangskort.
  • diverse administrative opgaver for Hjemme- og Sygeplejen.

Om dig
Vi forventer, at du fagligt
  • har en relevant administrativ uddannelse
  • har erfaring med eller interesse for HR-opgaver
  • måske er nyuddannet eller har et par års erfaring med administrative opgaver
  • måske allerede har lidt erfaring med HR-opgaver, men det vigtigste er din lyst til at udvikle dig inden for området
  • har gode kommunikative kompetencer

Vi forventer, at du personligt
  • er klar til at lære og vokse i rollen
  • har fair for eksisterende og nye IT-systemer og digitalisering generelt. Kendskab til Silkeborg Data og Acadre er en fordel
  • er fleksibel i opgaveløsningen og bidrager til fagligheden
  • er omstillingsparat
  • har en positiv tilgang til opgaverne, humor og bidrager til det sociale fællesskab

Vi tilbyder
  • et spændende og udfordrende job med stor grad af selvstændighed og indflydelse på dit arbejde
  • tæt samarbejde med ledelsen og et team af dygtige kollegaer, som altid er klar til at hjælpe
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et uformelt og rummeligt arbejdsmiljø
  • et meningsfuldt og afvekslende arbejdsliv, hvor din indsats gør en forskel
  • en fleksibel arbejdsplads med plads til forskelligheder og mulighed for at påvirke indholdet af dit job

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Bemærk at der vil blive indhentet straffeattest forud for ansættelsen, og ansættelsen vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende.

Stillingen er på 37 timer pr. uge med start 1. januar 2025.

Vi er fleksible med hensyn til den ugentlige arbejdstid. Stillingen er placeret på adressen Nygade 23C, 6200 Aabenraa. Arbejdstiden aftales individuelt afhængig af antal timer.

Yderligere oplysninger:
Har du brug for yderligere oplysninger, kan du kontakte stabsleder Admir Hrnjic på tlf. 23 29 73 31 eller på mail [email protected].

Ansøgning:
Ansøgningsfristen er den 17. november 2024. Send venligst din ansøgning inklusiv relevante bilag via linket.

Vi afholder ansættelsessamtaler den 22. november 2024, og tidspunktet for samtalen vil blive meddelt elektronisk via mail den 19. november 2024.

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Administrativ medarbejder
Syddanmark
Administrativ medarbejder
Aabenraa
Kontor og administration
Syddanmark
Kontor og administration
Aabenraa

Andre job der minder om dette

    RealMæglerne Aabenraa ApS

    Sagskoordinator eller Ejendomsmægler søges til RealMæglerne Aabenraa og Tønder

    Fuldtid

    Ramsherred 29B, 6200 Aabenraa, Danmark

    Indrykket for 51 dage siden

    Fuldtid

    Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa, Danmark

    Indrykket for 2 dage siden

    Studentermedhjælper til Power-to-X og investeringsfremme Vil du være med til at fremme investeringer og innovation inden for Power-to-X (PtX) og fødevaresektoren i Aabenraa Kommune? Brænder du for at ... Læs mere
    Aabenraa kommune

    Fuldtid

    Nørreport 3, 6200 Aabenraa, Danmark

    Indrykket for 3 dage siden

    Deltid

    Kummelefort 14, 6340 Kruså, Danmark

    Indrykket for 4 dage siden

    Fuldtid

    Storetorv 10, 6200 Aabenraa, Danmark

    Indrykket for 8 dage siden

Søg efter andre job