Projektleder (Fleet manager) til Guldborgsund Kommune
Vil du være med til at sikre en bæredygtig udnyttelse og styring af Gulborgsund kommunes flåde? Brænder du for at arbejde med data og digitale løsninger? Så er det dig, vi leder efter! Vi har taget de første skridt til at samle Guldborgsund Kommunes bilflåde – nu mangler vi dig med energi og ambitioner til at sikre, at vi når vores mål. Vi vil indtænke digitale muligheder og fleksibilitet i den samlede løsning. Derfor får du hurtigt et stort netværk både internt i kommunen og til forskellige samarbejdspartnere, så vi sammen skaber den bedste løsning.
Om os:
Guldborgsund Kommune er en stor arbejdsplads med et væld af aktiviteter mange forskellige steder på Falster og Lolland. Transporten er derfor vigtig for, at vi kan løse opgaver hos borgerne, når vi vedligeholder veje, grønne områder og meget andet. Vores ambitioner om at bruge ressourcerne bedst muligt, og understøtte den grønne omstilling, har også betydning for flådestyringen, der skal være bæredygtig og fleksibel.
Det er ikke en enkel opgave, men utrolig vigtig. Både nu og fremover.
Projektet er forankret i Center for Økonomi, med en tværgående styregruppe og projektdeltagere fra flere centre. Når projektet er afsluttet, vil der fortsat være fokus på at sikre de rette transportmuligheder i kommunen med udgangspunkt i de mange kommunale opgaver. Derfor har vi brug for, at du fortsætter som Fleet manager, når projektet er afsluttet.
Arbejdsopgaver:
Kvalifikationer:
Vi tilbyder:
Et spændende job i en dynamisk afdeling med et godt arbejdsmiljø og gode kollegaer. Du vil få udfordrende opgaver, et stort netværk og væsentlig indflydelse på opgaveløsningen. Dagligdagen er præget af travlhed og forskellige opgaver, og der er samtidig plads til både personlig og faglig udvikling.
Ansøgning:
Hvis du har ambitioner og mod på at blive vores projektleder for kommunens nye fælles flådestyring, og fortsætte med at drive flådestyringen som fleet manager, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning. Vi ser frem til at bygge det hele op sammen med dig.
Ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Stillingen (fuldtidsstilling) er til besættelse pr. 1/3-2025, men gerne før, hvis det er muligt.
Det primære arbejdssted er Guldborgsund Kommunes Rådhus.
Der er mulighed for fleksibel arbejdstid, hjemmearbejde og efteruddannelse.
Mere information:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Hanne Lindholm, tlf. 2518 2838 (indtil 16. december) eller IT-projektleder Nanna Catalina Hansen, tlf. 2518 1915.
Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er onsdag den 1. januar 2025 kl. 23.59.
Samtaler:
Vi udvælger kandidater til samtale fredag den 3. januar. Hvis du bliver udvalgt, hører du fra os umiddelbart derefter.
1. samtale gennemføres i uge 3 (den 13. – 14. januar). 2. samtale gennemføres i uge 4 (den 20. og 22. januar). For den kandidat som udvalget ser som vores nye projektleder, indhentes der 2 referencer, inden stillingen tilbydes.
Mere om Guldborgsund Kommune:
Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk
Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på send ansøgning og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir