Vi søger lige dig - hvis du tænker at dit drømmejob er at være i en lægepraksis med mange faggrupper som alle inspirerer hinanden.
Grundet udvidelse i vores hyggelige klinik søger vi nu en sygeplejerske. Du er også velkommen til at søge, hvis du ikke er sygeplejerske, men har tidligere erfaring fra en anden lægepraksis.
Din funktion vil være varierende. Du vil skulle visitere telefoniske henvendelser, samt bemande vores skranke i samarbejde med klinikkens øvrige personale. Du vil også skulle have selvstændige konsultationer efter kompetencer og oplæring. Dette indebærer bl.a. blodprøvetagning, laboratoriearbejde og selvstændige konsultationer med patienter, herunder årskontroller.
Vi prioriterer ansøgere med erfaring indenfor administrative og kliniske opgaver i en lægeklinik.
Vi er et lægehus med nu 4 lægekapaciteter samt uddannelseslæger. Vi vægtet at have et bredt uddannet og fagligt dygtigt personale. Vi har således både bioanalytiker, sygeplejerske, jordemoder og medicinstuderende ansat. Det gør, at vi alle nyder godt af forskellige faggruppers viden og sparring.
Vi har faste fælles undervisningsdage hver uge og der er desuden planlagte tider til undervisning og supervision for hver enkelt ansatte.
Vi vægter ledelse og holdånd højt, fordi vi ved at det både bidrager til godt arbejdsmiljø og til optimale patientforløb.
Praksis har ca 5000 patienter, bredt sammensat med mange børnefamilier og mange kronikere. Praksis er beliggende ved Hedehusene station i Høje Taastrup kommune, og vi har mange patienter som er flyttet til det nye byområde “Nærheden”.
Stillingen er på 30-37 timer om ugen og vi planlægger ansættelsesstart pr 1.10 eller 1.11.2024.
Vi er medlemmer af Praktiserende Lægers Arbejdsgiverorganisation og følger gældende Overenskomster.
Mere information omkring vores praksis kan ses på vores hjemmeside: www.laegehuset-hedehusene.dk
Ansøgningsfrist er 22.08.2024
Samtaler vil blive afholdt ultimo august.
Se mere på vores ansøgersite: https://app.ofir.com/site/laegehuset-hedehusene
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir