Er du på udkig efter et meningsfuldt job, hvor du kan gøre en forskel for borgerne. Så bliv en del af vores engagerede team på Døgnrehabiliteringscenteret i Haderslev!
Hvem søger vi?
Vi leder efter timelønnede afløsere til dag- og aftenvagter på hverdage og i weekender.
Vi søger dig, der:
• er god til menneskelige relationer og har en empatisk tilgang til borgere
• kan arbejde selvstændigt og tage ansvar i en travl hverdag
• er fleksibel og indstillet på at hjælpe, hvor der er behov.
Vi ansætter både uddannede social- og sundhedsassistenter/-hjælpere og uuddannede, der har lyst til at arbejde med omsorg og rehabilitering.
Hvad indebærer jobbet?
Som afløser på Døgnrehabiliteringscenteret vil du arbejde med:
• Personlig pleje, støtte og vejledning
• Tæt samarbejde med tværfaglige kollegaer for at sikre den bedste pleje
• Kommunikation og respekt – vi vægter ligeværdighed og nysgerrighed i vores arbejde.
Vi tilbyder dig:
• En grundig introduktion og oplæring, så du føler dig tryg i dine opgaver
• Et positivt og støttende arbejdsmiljø med gode kollegaer
• Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Vi indhenter straffeattest ved ansættelse.
Er du interesseret?
Har du spørgsmål, eller vil du vide mere, så kontakt leder Mette Hjorth Johannsen på telefon 24 24 87 47 eller mail: [email protected]
Ansøgning
Send din ansøgning via ansøgningsknappen senest den 17. april 2025.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send din ansøgning allerede i dag!
Vi glæder os til at høre fra dig.
Haderslev Kommune
Vi understøtter borgernes liv fra de bliver født til de skal her fra. Vi udvikler foreningslivet i samarbejde med de frivillige. Vi skaber rammerne for, at virksomhederne kan udvikle sig. Vi arbejder hver dag for at give de bedste rammer for vækst og velfærd i vores kommune. Derfor er vores ambition, at vi inden 2030 vil have 250 flere i uddannelse, 500 flere indbyggere og 1.000 flere arbejdspladser i Haderslev Kommune.
Alt det kan du blive en del af med et job hos os i Haderslev Kommune.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir