Er du en dygtig jurist med lyst til at arbejde i en politisk ledet organisation? Vil du være med til at implementere den nye sundhedsreform og ældrelov? Sætter du en ære i en god og sikker betjening af det administrative og det politiske niveau? Og er du en holdspiller, der værdsætter samarbejde med andre?
Så er stillingen som jurist i sekretariatet i Center for Sundhed og Ældre muligvis noget for dig.
Vi søger en jurist med stor selvstændighed og faglig erfaring inden for sundheds- og ældreområdet. Du skal kunne sætte dig ind i mange forskellige problemstillinger og være i stand til at søge viden i hele organisationen samt hos eksterne aktører og samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du kan agere i en politisk ledet organisation.
Dine opgaver vil bl.a. være:
Hvem er du?
For os er det vigtigt at få en dygtig, engageret kollega og sparringspartner, der sætter pris på den brede kontakt til hele organisationen.
Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde?
I sekretariatet vil du møde dedikerede kolleger med mange fagligheder og arbejdsområder. Sekretariatets opgaver er mangeartede, og vi understøtter politikerne, direktionen, centerledelsen samt vores decentrale enheder, som fx hjemme- og sygeplejen, tandplejen, sundhedsplejen, plejehjem, dagtilbud, aktivitets- og forebyggelsescenter, visitation, genoptræningscenter og rehabiliteringscenter. Arbejdsmiljøet er uformelt og præget af stort fagligt engagement, hvor der løftes i flok. Du vil referere til sekretariatslederen.
Vi koordinerer med hinanden på tværs af titler og fagligheder, og vi holder godt styr på den daglige drift for at skabe sammenhæng for vores borgere.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost, flextidsordning og mulighed for hjemmearbejde. Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2025.
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.
Ansøgningsfrist og samtaler
Send din ansøgning og relevante beviser senest torsdag den 16. januar 2025, kl. 12.00.
Vi forventer at holde 1. samtale mandag den 20. januar og 2. samtale mandag den 27. november.
Kontakt os gerne
Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Karen Bagger på [email protected] eller telefon 72165787.
Praktisk
Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen.
I Furesø Kommune sker løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.
Job i Furesø? Kom og vær med!
I Furesø gør vi det trygt at blive gammel. Derfor skaber vi løsninger sammen. Med kolleger på tværs af organisationen. Med brugere og borgere – ja med alle, vi er kommune for. Fællesskaberne er vores svar på de udfordringer, vores velfærdssamfund står foran i de kommende år, hvor flere får brug for velfærdsydelser og over længere tid. Og hvor nye ideer derfor skal forny den service, vi yder.
Samtidig passer vi på dem, der passer på vores borgere. I vores hverdag har vi fokus på nærvær fremfor fravær på en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid. I vores opgaveløsning giver vi plads til mødet mellem fagene og mellem mennesker, for det er her, innovationen opstår. Vi koordinerer med hinanden på tværs af titler og fagligheder, og vi holder godt styr på den daglige drift for at skabe sammenhæng for vores borgere.
Så kom og vær med. Vi har også plads til dig.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir