Så glæder vi os til at byde dig velkommen i Hvidovre Kommunes sygedagpengeteam.
Dine primære arbejdsopgaver:
For at kunne lykkes med opgaverne, forestiller vi os, at du:
Sygedagpengeteamet består af 17 sygedagpengekonsulenter, 5 fastholdelses- og afklaringskonsulenter, 2 studentermedhjælpere og 1 faglig koordinator. Der er med stillingerne tale om en opnormering, så vi kan sikre tid til at arbejde kvalitativt i sagerne. Vi er organiseret i mini-teams, hvor 3 kolleger deler kontor og har fælles ansvar for at gøre hinanden dygtige, bakke op og sparre om vores fælles borgeres mål.
Vi deler afdelingsleder med vores gode kolleger i dagpengeteamet og hele afdelingen serviceres af 6 administrative kolleger, der giver os mulighed for at gøre det, vi er bedst til. Alle i afdelingen er hjælpsomme og ønsker hele tiden at gøre hinanden endnu bedre til at støtte borgerne hen til et godt arbejdsliv. Lige nu øver vi os bl.a. på at:
Du bliver en del af en afdeling med tæt faglig sparring og et godt kollegafælleskab med en uformel omgangstone og tillidsfuld, kommunikerende og tilgængelig ledelse. Du værdsætter ligesom dine kommende kolleger både høj faglighed og højt humør. Vi har både gode parkeringsforhold, lækker mad i kantinen, samt en overraskende god kaffe og samtidig stor fleksibilitet i vores arbejde, hvor vi tilpasser fx hjemmearbejde på en måde, der gør, at vi også har velfungerende socialt og fagligt fællesskab. For vi er en afdeling med fokus på at fastholde og udvikle et godt arbejdsmiljø. Det er derfor vores forventning, at du har gjort dig tanker om, hvilket arbejdsmiljø du trives i og hvordan du kan medvirke til at udvikle det.
For at trives sammen med os, forestiller vi os derfor, at du:
For os er det mindst lige så vigtigt, hvem du er, som hvad du kan. Det er faktisk vigtigere - for det sidste kan vi altid lære sammen. Så vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning og CV, men ikke mindst også din Praice-profil, som du bedes udfylde senest 17. juni gennem dette link: next.praice.com/job/hvid1765. Vi glæder os sådan til at lære dig at kende.
Ansøgningsfrist er mandag den 17. juni 2023. Vi holder samtaler onsdag den 19. juni og evt. 2. samtale den 21. juni.
Stillingerne er faste fuldtidsstillinger, 37 timer/ugen med løn- og ansættelsesvilkår efter gældende DS eller HK-overenskomst, lokalaftaler og principperne om Ny Løn. Forventet tiltrædelse 1. august 2024.
Har du spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte:
Arbejdsmarkedsrådgiver Maria Pedersen, tlf.: 36 39 38 78, [email protected]
Fastholdelses- og afklaringskonsulent, Shukri Osman, tlf.: 36 39 38 98, [email protected]
Arbejdsmiljørepræsentant, Julie Sandgreen Gravsen, tlf.: 36 39 39 82, [email protected]
Faglig koordinator, Pernille Berntsen, tlf.: 20 95 58 66, [email protected]
Afdelingsleder, Ole Søbæk Christiansen, tlf. 41 75 07 74, [email protected]
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir