Vil du være med til at løfte Hortens interne kommunikation, så vidensdeling fremmes, gode historier finder de rette platforme, og best practices samles? Har du den tekniske ekspertise til at sidde med ansvaret for driften af vores hjemmeside og intranet? Og kan du klæde vores jurister og medarbejdere på til altid at kunne levere topklasse rådgivning til vores klienter?
Horten søger netop nu en digital kommunikationsspecialist, som skal bidrage til at drifte og ikke mindst udvikle vores interne kommunikationskanaler, hjemmeside og videndelingsværktøjer.
EN UDFORDRENDE HVERDAG, HVOR DU ER MED TIL AT GØRE EN FORSKEL
Som digital kommunikationsspecialist skal du være med til at drive videndeling i huset, da vores forretning er afhængig af, at alle medarbejdere har et højt og opdateret vidensniveau. Du kommer til at arbejde bredt med kommunikation og viden, på tværs af afdelinger og på flere platforme, herunder eksterne kanaler så som vores hjemmeside.
Sammen med vores informationsspecialist kommer du til at indgå i et mindre team, der er forankret i vores Kommunikationsafdeling og refererer til vores kommunikationschef. Teamet arbejder målrettet med at sikre, at vi altid har den nyeste, relevante viden inden for vores fagområder og tager samtidig ansvar for at udvikle initiativer, der fremmer effektiv kommunikation på tværs af organisationen.
Blandt dine arbejdsopgaver som digital kommunikationsspecialist vil være:
Har du også mod på at hjælpe til med juridisk informationssøgning og forskellige driftsopgaver, så som administration af brugeradgang til online databaser og produktion af tekster til vores submission til rankingbureauer, vil det være en fordel.
VI HAR HØJE FORVENTNINGER TIL DIG
Du brænder for kommunikation/videndeling og har en relevant uddannelse inden for formentlig kommunikation eller viden. Du har muligvis erfaring med intern kommunikation i en videnstung virksomhed, og det er en fordel, hvis denne erfaring er fra advokatbranchen eller en anden rådgiverorganisation, hvor deling af viden er afgørende.
Vi forventer, at du er superbruger i SharePoint Online (rettighedsstyring, indholdsstyring, apps osv.) og Sitecore, ligesom det er en fordel, hvis du har erfaring med CRM-værktøjer og brug af AI (fx ChatGPT eller MS Co-pilot).
Som digital kommunikationsspecialist får du en stor kontaktflade, og du skal derfor være opsøgende ift. at skabe gode relationer, være imødekommende og serviceminded. Samtidig besidder du gennemslagskraft og formår at udfordre dine medarbejdere på deres brug af informationskanaler.
ANSØGNING
Synes du, at jobbet lyder som det perfekte match til dig, vil vi meget gerne høre fra dig. Deadline for ansøgning er d. 5. august, men da vi løbende indkalder til samtaler og er ivrige efter at indgå en aftale med den rette kandidat, modtager vi gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Send os din ansøgning med relevante referencer, eksamensbeviser og CV via knappen "Ansøg dette job".
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Jesper Boe Nordal [email protected].
Vi opfordrer alle uanset køn, alder, handicap og etnisk baggrund til at søge stillingen.
OM HORTEN
Verden er i forandring, så lovgivningen skal følge trop. Som strategisk-juridiske rådgivere er vi derfor nødt til at være nysgerrige og undersøge mulighederne uden altid at vide, præcis hvor vi ender. Af den grund har vi, en advokatvirksomhed med over 330 specialister og 70 års erfaring, brug for dig: Til at gå nye risici, udfordringer og muligheder i møde sammen med vores kunder. Du bliver en del af et team af juridiske rådgivere, der klæder førende organisationer på til at kunne agere og reagere inden for områder som bank og finansiering, fast ejendom, grøn energi, teknologi, IP og M&A, så de kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag – og nogle gange endda tage modige valg. Når verden ændrer sig, gør juraen også.
Horten - Find A Way
Ansøgningsfrist: 5. august 2024
Vil du vide mere?
Læs mere om vores rekrutteringsproces
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir